život je kako kada

< rujan, 2016 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

08.09.2016., četvrtak

Fota-2

Nakon što smo ispratili guske slijedeći su na redu opet majmuni.





Nisam čitala kojoj vrsti pripadaju. U Irskoj se nikad ne može znati hoće li i kada ponovo kišiti iako na nebu nema oblaka. Oni se samo odjednom stvore i za čas pljusne ili rosi kao da se tuširate, a tako je jedno ime za pada kiša, shower (tuširati), koje opet može biti sunshower, to je kada je sunčano, a naleti oblak pa vas tušira. I to je jedan od razloga zašto nisam čitala o vrstama jer po nebu su se šetali oblaci raznih nijansi.



Ove mališane svi znate. Uvijek tako spremno poziraju zbog stalnog stražarenja. Pa iako su tu zaštićeni i ne prijeti im pogibelj oni jednako stražare kao i u prirodnom staništu.



Ova su me dva lemura malo duže zadržala jer su baš bili razigrani, a i prvi sam put vidjela smeđeg lemura ovako u živo.



Tako je spretno skakao s kamena na kamen na samim vrhovima prstiju. Svratite pogled na prste.



A onda nakon tih veseljaka ovo tužno lice me ukopalo na mjestu. Da li je stvarno tužno ili to samo ja tako vidim. Kako god rado bih nešto učinila, no samo smo se gledali i kao da je znao da mi je žao i ništa ne mogu napraviti. Baš sam se rastužila i kroz jedan dio parka uopće nisam fotografirala. Vratit ću se ponovo sa bananama, mislila sam iako znam da ih se ne smije hraniti.

I za bolje raspoloženje malo tradicionalne irske glazbe.



razgledavanje se nastavlja........
- 13:09 - Komentari (9) - Isprintaj - #