život je kako kada

< prosinac, 2015 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

17.12.2015., četvrtak

SVIM LJUDIMA DOBRE VOLJE

Poštovani,
pozivamo vas da nam se pridružite u našem programu uz ugodno druženje!

HUMANITARNI BOŽIĆNI SAJAM

19.12.2015. U ŠRAPČEVOJ 12,
OD 10 DO 14 SATI!
PRIPREMILI SMO VAM BOGATI ASORTIMAN LIJEPO IZRAĐENIH KUGLICA, ČESTITKI , SLIKA i NAKITA!
A IMA I LIJEPE ODJEĆE I OBUĆE ZA
NOVO -GODIŠNJU NOĆ
Sve što sakupimo od vaših donacija direktno predajemo našim potrebitim obiteljima!

RADO VAS OČEKUJEMO!
SVE INFORMACIJE NA MOB. 095/5492 873;
e- mail; gordana.brus@susjed.hr
www.susjed.hr


P. S. Molim da se ne shvati kao moj osobni poziv, već poziv udruge Susjed susjedu pomaže. Sve o udruzi možete vidjeti i na

https://web.facebook.com/susjed.susjedu.pomaze/?fref=ts

Naši siromašni susjedi trebaju našu pomoć cijele godine, a sigurno posebno za blagdane kada su stolovi u mnogim domovima puni. Odvojiti pet ili deset kuna sigurno nije nemoguće, a njima će svaka lipa biti velika pomoć. Hvala vam što ste pročitali i što ćete podržati svojim dolaskom i ovaj HUMANITARNI BOŽIĆNI SAJAM.


- 09:22 - Komentari (12) - Isprintaj - #