život je kako kada

< srpanj, 2015 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

14.07.2015., utorak

Purgerica ponovo u Irskoj-II

Dakle ukrcaj u avion na izlazu B24.


Ponovo imam sreću, mjesto uz prozor. Klikam, klikam, ali kako nemam pravu makinu za tu vrstu fotkanja tek poneka fotka izgleda kako-tako.


Letimo prema Dublinu i noć postaje svjetlija, ali dižemo se iznad oblaka i sve mi je odjednom plavo, plavo. Nemam pojma koje opcije na fotiću da koristim pa ostavljam to plavo, a onda i oblaci plavi i bijeli pa me zbunjuje

I nakon tri sata letenja pojavi se mjesec kao mala točka na krilu aviona. Naravno da sam pokušala, uspjeh zanemariv, ali veseli dušu sjećanje na taj pogled

Nakon četiri sata i nekaj spuštamo se prema Dublinu

Ponoć je, uzimamo rentacard auto i nastavljamo put od Dublina prema Limericku. Nešto duže spavanje idućeg dana. Nemam volje fotkati jer vratit ćemo se nekoliko puta u Limerick pa će biti prilike i nadam se boljeg vremena. Ponovo auto i put prema jugu Irske, prema Castletownbear (https://en.wikipedia.org/wiki/Castletownbere) koga zanima povijest. Smještaj kod od lani znanog O Sullivan B&B.

Da ne lamentiram previše slažem nekoliko fotkica koje sam klikala od Killarney do Castletownbere.

Poznati vidikovac Ladies view, samo kratka stanka za koju fotku pa dalje u

Kenmare. Zanimljiv pitoreskni gradić. Zaustavljamo se odahnuti, a gdje, pa jasno je gdje.

Ma ne, ovo je samo uz put do

Poneki mi detalj privuče pažnju

a onda kliknem i sebe nek se zna iako nije neka kvaliteta, svakako uspomena je.


U gradu ima turista iako je vrijeme za naše pojmove sličnije jeseni prije zime. Temperatura ne prelazi 15 stupnjeva, a Irci lagano obučeni, čak bosih nogu, kratkih rukava. Klikam još neke meni zanimljive detalje

Zanimljiva drvena skulptura, ali čovjek me sasvim ozbiljno špijunira, ili misli da ja njega i kada sam mislila eto konačno se maknuo glava ponovo škica

Onda još nešto sa ograde parka

Imaju oni i svoj dio New Yorka

Naravno i crkvu, ali vrijeme se ponovo smrknulo, a crkva od sivo-crnog kamena. Ako se vrijeme popravi neki idući put bit će bolje.

Topla soba, tuširanje, krevet. Naravno da ću vam se i dalje javljati, a do idućeg posta veliki pozdrav svima.

- 12:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #