život je kako kada

< svibanj, 2015 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

05.05.2015., utorak

Mjesec vječna tema

Noćas dok sam fotkala čarobne trenutke nebeske ljepote pomislih kako je istina da je mjesec vječna tema i inspiracija. I naravno kao uvijek kada me muze dodirnu izroni pjesma. Znam da je mali broj ljudi koji požele poeziju čitati, ali kada bi pažljivo prebirali riječi sigurna sam da bi vidjeli dušu onih koji ju poezijom slikaju. I ne zbog moje pjesme, ne zbog mojih knjiga poezije već zbog trenutka kojeg mislim da samo tako mogu potpuno oslikati ovaj je post i jedna od mojih noćašnjih fotografija.

MJESEČEVA ČAROLIJA

Zarobljenik čarolije bez daha, zaneseno,
U tišini noći pogleda bez pomaka.
Dodiruje me bez dodira i grli bez zagrljaja,
A nesvjesnost se smješka, užitku iznenadnom.
Ništa lakše i ništa ugodnije ne postoji
Od čarolije kojom se razigrani oblaci
Nebom u sjaju mjesečevom kupaju.
Skrivaju mi pogled na trenutke
Pa ga vrate obasjanog punim sjajem.
Ja lutalica postajem tamo visoko, tamo,
U dodiru oblaka i mjeseca kao njihov gost.
Ja voajer sam ludi jer sasvim slično ludilu je
Ta želja, te misli što krila nevidljiva snuju.
I traje ta igra, i ta radost tamo visoko, traje,
A moje vjeđe lagano se spuštaju jer noć je.
Noć je vrijeme za snove na jastucima od ljubavi,
Od želja, od obećanja i čekanja.
Tu iznad njih lavanda mirom opojnim
Laku noć, još jednu u čekanju,
Laku noć mi poželi.




- 15:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #