život je kako kada

< travanj, 2015 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

25.04.2015., subota

Ponekad jutrom kad mi krene

KAO DIJETE RAZIGRANO


Razmišljam jutros, zorom ranom još za mračka, kako bi valjalo krenuti bilo kuda. Odmaknuti se od buđenja istih muka, istih pitanja. Odmaknuti se od same sebe, ali ništa nije moguće jer i tamo negdje ostaje ono nutarnje isto, jednako. Pa iako je tako, želja ili nagon bježanja gotovo vapi i zove, i moli, i zapovijeda, i traži nemoguće. Jedini bijeg kojim uvijek uspijem makar na kratko ostaviti trenutke ovog sada je tamo u moju Slavoniju ravnu, u selo moje ušoreno. Više se ne čudim kako mir pronalazim dok bestjelesno lutam onim ulicama mog djetinjstva, moje mladosti, ne sadašnjim. Današnje ulice više nisu moje jer neki su drugi ljudi došli, neki drugi jezik govore i pjesme se više tamo ne čuju kao u mladosti mojoj. Onda, dok još bijah zanesena mirisima božura i jorgovana, dok je rosa umivala pomlad u bašćama našim slavonskim, onda je život šaputao o ljepoti jutra, o danu što zasjat će suncem, o nedjeljnom ručku mirisnom i štrudlima sa sirom vrućim i rumenim. Miris mi se taj širi, Bože mili kao lepeza širi se kućom slavonskom malom kao da ga mama sada iz rola vadi. I dok jutros gledam ove vrtove zelene ispod mog prozora ja sam tamo, u Slavoniji, tek dijete razigrano, sretno što pobjeglo je makar na trenutak od istine dana.



25.04.2015.

- 07:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #