život je kako kada

< ožujak, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

12.03.2015., četvrtak

Susjed susjedu...u kvartu Maksimir

Sjećam se da se uvijek govorilo: "Bolje je imati dobrog susjeda nego lošeg brata", mislim kod nas u Slavoniji. Vjerujem da su susjedi izuzetno važni u našim životima. I zbog toga smo našu humanitarnu udrugu nazvali Susjed susjedu pomaže u nevolji. Svi smo u udruzi volonteri. Znam da uvijek ima onih koji kažu daće radije dati osobno osobi za koju znaju da je u potrebi, ali isto tako ima onih koji žele pomoći, a nikako pronaći vrijeme. Kako su krenuli moji problemi sa srcem manje mogu pomoći, ali mogu svima koji svratite prenijeti obavijest koju mi je poslala izuzetno angažirana, Goga. Pa svratite, prenesite obavijest prijateljima, znancima, susjedima.

Goga piše:

Ponovno smo s vama u nadi da će ovaj puta vaša empatija prema našem radu biti bezuvjetna!
Dođite na naš humanitarni "Maksimirski sajam"
14.03.2015. u subotu, Šrapčea 12, od 10 do 14 sati i uvjerite se u kvalitetu odjeće i obuće
u našem "buvljaku".
Sve što vam je potrebno možete pronaći kod nas i na našim policama. Za one koji imaju istančan ukus pripremili smo raznovrsno antikno suđe, stare art deco torbice, remenja. Za one koji vole osjetiti kvalitetno i moderno zanimati će ( Diesel, Replay, Patricija Pepe, Boos i drugi) super izbor.
Mališani mogu uživati osim u odjeći i u igračkama, plišićima, slikovnicama, raznim društvenim igrama i u kolačima.
Sve što skupimo darovat ćemo baki Ružici!
Obradujte nas svojim dolaskom!
Osoba za kontakt Gordana 095/5492873

O baki Ružici možete sve čuti. Jedna tužna priča.
Hvala što ćete pomoći na način kako možete.
- 07:53 - Komentari (11) - Isprintaj - #