život je kako kada

< veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

15.02.2015., nedjelja

Sajam taštine i ludila

Ne znam da li je tko sinoć gledao odličnu reportažu o najvećem sajmu oružja u Las Vegasu. Danski novinar je pokušao dobiti odgovor na nekoliko pitanja. Između ostalog i zašto preko dva milijuna Amerikanaca ima ne samo jedan komad oružja već cijeli arsenal. Vrlo su čvrsto branili svoje pravo na posjedovanje oružja i opravdavali sva silna masovna ubojstva činjenicom da oružje ne ubija već ljudi. I da, apsurd je u tome što je to istina, ali oružje proizvode ljudi za ubijanje ne kao umjetničke predmete iako su neki komadi oružja postali antikni i milijuni dolara se oko njih vrte. Ponos na licima onih koji su pristali govoriti o oružju, o tome što sve može, koliko je učinkovito, kako precizno pogađa svaku metu, kako se apsolutno svaka točka na ovoj našoj maloj plavoj planeti može doseći, bio je gotovo opipljiv i preko ekrana. Što je to što čovjeka vodi u taj svijet samouništenja? Zašto ljudima treba više i više i nikad dovoljno, a da bi bili makar na trenutak istinski sretni? U vrijeme, ovo naše, sadašnje toliko je života uništeno i svakodnevno se uništava u ime sve većeg profita da prestajemo misliti o svetosti života. Stvaraju se sve opasnija oružja kako bi se obranili od tog istog oružja. Kojom se to logikom vodi ovaj svijet? Još mi odjekuju zvuci sirena za uzbunu, još mi u snove dolaze slike djece u podrumu dok iznad kuća prelijeću avioni i tutnjava rušenja TV tornja još mi je svježa. Kako li je nesretnom narodu u Ukrajini, dok je u isto vrijeme u Las Vegasu sajam taštine i ludila koje će jednog dana ovaj svijet potpuno razoriti.

15.02.2015.


- 09:15 - Komentari (13) - Isprintaj - #