život je kako kada

< studeni, 2014 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

12.11.2014., srijeda

Gledati, a ne vidjeti

Zanimljivo je kako možemo prolaziti nekim dijelom grada, a da ne primijetimo okoliš. Godinama dolazim u knjižnicu u predjelu Zagreba koji se zove Ravnice. Knjižnica se nalazi na platou između dvije zgrade. Obično krenem stepenicama sa zapadne strane ravno u knjižnicu i isto tako se vratim prema tramvaju. Što se dogodilo ovaj put nemam pojma, ali odjednom sam vidjela ovog lava na sjevernom zidu platoa.

malo sam se ogledala lijevo, desno i ponovo na obje strane lijepa ulična umjetnost

Zavirila sam iza ugla, desno od stepenica na sjevernoj strani i evo:

Na dužoj strani zida, nostalgija, iako se sve više raznih letjelica može vidjeti. Još malo dalje desno i nastavak

a onda lijevo od ovoga netko nije izdržao gledati nešto lijepo pa je ostavio svoj pojam umjetnosti

Okrenem se prema jugu, a na toj strani gleda me

Tesla. Lijepo, zar ne? Nisam željela da se na fotki vidi nešto očito ružno uz Teslu iako je netko prefarbao to što je bilo, zato je fotografija tako skučena prostorno. Zatim sam odlučila vidjeti ima li još nešto na drugoj strani platoa. Nisam požalila jer evo na istočnoj strani ponovo lijep umjetnički rad

Ali da sve ne ostane lijepo ponovo se netko potrudio

Na suprot ovome još jedan zid gdje je dječji vrtić.

na zapadnoj strani platoa opet nešto drukčije

Netko voli ovaj grad

U produžetku zida je i ova krasna životinja koje u našem ZOO-u već odavno nema.

Istina netko ga je probušio, ali ovaj je preživio.
Na platou ima onih okruglih metalnih sjedala i ventilacijskih prozora. Dva su otvora čak oslikana ovako

i ovako

Zanimljivo kako to prije nisam primijetila. Možda premalo pažnje posvećujemo ovoj vrsti umjetnosti. Vjerujem da autori ovih slika ne bi dozvolili razne grafite i škrabotine po zidovima kada bismo njih više cijenili. Isto tako vjerujem da čak možda znaju te koji uneređuju ovaj lijepi grad. Sve je samo možda u mojim mislima, ali tko zna? Upravo je na TV riječ o slikanju koje će ti naši ulični umjetnici na Pešći djeci pokazati kako se to radi. Pa sretno im bilo.


- 08:58 - Komentari (29) - Isprintaj - #