život je kako kada

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

31.08.2014., nedjelja

Jutro za riječi

Noćni jurišnici

Rosa umiva jutro
ja hodam po tepihu od trave.
Noge bose i želje bez ograda.
Možeš li shvatiti ludost jutarnju
kada me dohvati ono nešto nepoznato,
a potrebno
i jurišam kao da mi je zadnji trenutak.
Govorim ti o svemu iako znam nećeš razumjeti.
Moje su riječi samo meni znane
i nesuvislost njihova meni je jasna.
Gledaš me začudno
dok ti stotine upitnika ponad glave kruži.
Tko li sam to ja, stvarno nestvarna
u ludosti jutra,
jer ovdje nema trave, ni rose nema
samo se tri brodice lijeno ziblju
u kolijevci od mora.



- 08:08 - Komentari (21) - Isprintaj - #

30.08.2014., subota

Purgerica u Splitu- drugi dio

Kao što sam u prošlom postu pisala kako volim kroz Split malo drukčije nego većina turista pa eto nastavljam jednako. Umjesto da se odmah uputim u jezgru povijesti ovaj sam put krenula rivom uz more i uhvatila žutu podmornicu pa Marmontovom, opet za one koji žele nešto više znati Auguste Marmont
do:

Hrvatskog narodnog kazališta u Splitu. Reći ću samo da je osnovano 1893. godine, a sve ostalo ako imate volje možete pročitati ovdje
HNK Split
Zatim sam se ili bolje reći, smo se, jer ovaj put bijah i neka vrsta vodiča, spustili preko
Prokurative čitatajte, jer tako čete stvarno grad upoznati. Nakon kavice preko ribarnice polako u jezgru. Sada isključivo slijede fotke jer o palaći i Dioklecijanu već ste sigurno puno slušali, čitali, vidjeli iako svatko od nas ima svoj pogled često različit od drugih.

dočekuju me rimski vojnici tako da ulazim bez straha
Grgura ostavljam ovaj put bez fotkanja, čekat ću kao i svi da ga ulašte.
pa dobro gdje su ostali???, važno je da mobitel funkcionira. Neke su fotke snimane mobitelom pa su loše kvalitete, ali ovdje je priča kako purgerica i Irac doživljavaju Split. Dakle prolazimo kamenim ulicama ponekad potpuno praznim prolazima
Zavirujem u dvorišta poznatih dvorova kao što je Stižemo na
Peristil. Zanimljivo je pročitati
Splitski Peristil
Ne zadržavam se dugo jer više-manje imam puno fotografija od prethodnih godina. Na tornju prvostolnice nisam nikada bila i ne vjerujem da ću ići, ali zato najradije odmah odlazim u
vestibul i zatim polako kroz pusti me da prođem do
Jupiterovog hrama
I onda van prema pazaru. Gledajući zidine izvana sasvim drugu sliku uočavamo.
A onda na ručak
Na povratku rivom vidjeh čovjeka kako peca između dva broda, a drugi kibicira. Eto toliko o Splitu od purgerice.
- 11:37 - Komentari (15) - Isprintaj - #

28.08.2014., četvrtak

Purgerica u Splitu

Nije mi ovo prvi boravak u Splitu, dapače. Gotovo svake godine, ako ništa više u njemu provedem nekoliko sati. Gotovo uvijek sve kreće od rive i Dioklecijana. Split, najveći grad u Dalmaciji, drugi po veličini u Hrvatskoj, brnistra žuta ima zanimljiv značaj za ime Split, o svemu tome čitajte sami, zanimljivo je. Od Spalatum preko Spalato do Splita prilično je bio dug put. O toj nama zanimljivoj povijesti sve ćete u kratkim crtama naći na:
http://hr.wikipedia.org/wiki/Split
Ovaj sam put željela znati gdje se pije najbolji cappuccino pa pitah. No rečeno mi je da je posvuda na rivi dobar. Ipak sam odlučila sama provjeriti na nekoliko mjesta i pronašla sam nekoliko. Njima reklama nije potrebna pa neću navoditi jer koliko sam vidjela pretežno su domaći, a to je dobar znak. Jedno od tih je:
Ono što sam ovaj put odlučila, a nisam bila sama, je u šetnju Splitom krenuti malo drukčije pa pogledajte.
Ne znam koliko su Splićani zadovoljni sa onim što se u njihovom gradu novo uređuje, ali nama koji tek godišnje jednom svratimo lijepo je vidjeti promjenu kao što je ova:

Splićani će znati gdje je to, a za one koji neznaju; šetnica prema meni uvijek izuzetno dragom mjestu, a to je Sustipan:

S tog se mjesta pruža sjajan pogled na sam grad

i marinu, kao i na Splićanima dragi

Marjan. No ako ste željni vidjeti još dalje i za to su se poduzetni ljudi pobrinuli ovako:

Meni je ipak najdraže prošetati Sustipanom i po ne znam koji put pospremiti za uspomenu:

ovu i ostatke bivše crkve
podići pogled prema vrhovima borova

Ponovo zabilježiti kamenu sjenicu
kao i umiranje agave nakon što je svu raskoš cvijeta pokazala

Ispratiti poneki brod u odlasku
ili zabilježiti dolazak u marinu
I polako po šetnici slavnih, a baš je tih dana ovaj svijet napustio legendarni Beara, no moj je fotić ostao bez baterije, a mobitel volim ostaviti kako bih uživala u miru, pa ću te slavne fotkati idući put.


- 21:50 - Komentari (31) - Isprintaj - #

16.08.2014., subota

More me čeka



Uživajte, pišite, fotkajte, komentirajte. Vidimo se nakon, ma neću vam baš sve reći.......
- 21:41 - Komentari (16) - Isprintaj - #

Povratak

Annaboni, kao što si napisala; danas je taj dan i zato

SRETAN TI ROĐENDAN!
- 07:38 - Komentari (12) - Isprintaj - #

14.08.2014., četvrtak

Iz arhive

Samo vaši komentari sa drugog mjesta, za uspomenu, dok mi blog nije bio dostupan.
IDEMO OD POČETKA
- 09:59 - Komentari (12) - Isprintaj - #
• Priklonim glavu, osluhnem
to travke mrmore šušteći. (demetra1 09.08.2014. 10:03)
• Znači, ispočetka dok admin ne shvati što je urađeno?
Pjesma je lijepa... (Valcer 09.08.2014. 10:11)
• a ipak od tragova živiš :) (Sjedokosi 09.08.2014. 10:16)
• ne mogu tragovi ništiti tvoj mir i tebe.....previše si ljubavi utabala u staze da bi im se moglo nauditi (Čuvarica pinkleca 09.08.2014. 10:17)
• Eto ti nas i ovdje
u maškarama zna biti i zabavno ;) (mayday 09.08.2014. 11:00)
• Sve je u tvom stilu (annaboni 09.08.2014. 12:20)
• Ni vrag da si otvorila novi blog. Napisao sam ti na starm što bi ja učinio. probaj. ;) (bocacciozg 09.08.2014. 13:02)
• prepoznatljiva nova...ok ako si tako odlučla :)))
lijepi stihovi...poticajni :)) (malo-tu-malo-tamo 09.08.2014. 13:58)
• bocacciozg, probala i ništa, nema veza pa to je samo blog, a ponašanje pojedinaca teško je mijenjati. (demetra 09.08.2014. 15:12)
• drago mi je da opet pišeš dalje...tako i treba...dok se "oni" probude Ti češ več imati neznam koji post...samo dalje kreni!!! i meni je bilo jako težko zbog bloga carstvosnova ali ništa niso napravili još dobro da so mi vratili modrino neba...ali nekih kod mene nema više...o meni se je i grdo pisalo ali sve sam to več davno preživjela...jer razmišljam kao Ti...sve je to samo blog...a ljudi ko ljudi...Pozdrav Tebi!!! (modrinaneba 09.08.2014. 16:34)
• divno je ... tu si... :) (dinajina sjecanja 09.08.2014. 18:19)
KULTURA NEKULTURA

14:01 - Komentari (17) - Isprintaj - #
• jako, jako me zanima hoće li to vrlo brzo nestati sa naslovnice? (demetra 11.08.2014. 14:03)
• I to na licu mjesta, kazna da se sav puši! (Valcer 11.08.2014. 14:15)
• Čuj...........

Stari je gospon !
Prostata je u pitanju , oprosti mu (annaboni 11.08.2014. 14:18)
• ljutice, pa kud u grad po vručini ?
ovog si bome snimila sa svih strana...
( jel znaš da ima kod mene dučan sa bojama, lakovima i sl....bliže ti je....dečki se baš i ne pretrgnu, pa jih neću reklamirati....spustiš se sa platoa kod ulaza u trgovinu koja ima ulaz i prek puta knjižnjice...jesam zapetljala, ali znaš gdi je )
pozz (Čuvarica pinkleca 11.08.2014. 14:19)
• Lako je vama!!
Oćete da čoviku pukne mijur!?? :-))) (geomir 11.08.2014. 14:30)
• Prekoputa dva kafića, na 15 metara još tri, ali ne njemu se prohtjelo nešto drugo jer su iza oslikane ograde polušupljikave prolazili ljudi. Voajer ili još kaj gore. Gotovo sam sigurna da nema veze sa pišanjem. (demetra 11.08.2014. 14:39)
• hm...pitam se i ja što je radio...sram ga bilo da nije mogao negdje drugje...neki vole možda da so viđeni...možda??? (modrinaneba 11.08.2014. 14:52)
• Što god i kako god, specijalno prostor gdje se druže djeca jer tu se dolaze igrati i kada je ferije, nije javna pišaonica ili bilo što drugo. Mi prolaznici uglavnom skrenemo pogled jer je nas sram, a trebali bi ih izviždati, izvrijeđati i dovesti policajca. Gradskih redala je na kapaljku po gradu pa si neki stvarno svašta dozvole. Probajte u nekim haustorima stajati minutu, o puno toga bi se moglo pisati u našem lijepom gradu. (demetra 11.08.2014. 15:40)
• Nažalost ali mnogo toga ima. I kao da im je sve dozvoljeno.Sramota (nutrina 11.08.2014. 16:00)
• fotografkinjo, pjesnikinjo... razotkrivačice sramote... ma divna si... a on?... baš kao pas i bandera... :) (dinajina sjecanja 11.08.2014. 16:49)
• dobre ti fotke, ali to ti je ko sa gljivama čak ni Marco Polo nije p... solo :)))
ako nađeš jednu onda mora biti i druga. (Sjedokosi 11.08.2014. 18:03)
• Rekla bih - muška posla,
da nisam cijelo jedno ljeto u skupo i preskupo plaćenoj marini Punat (plave zastave, međunarodne nagrade, plakete, priznanja itd., i sl.) gledala jednu mamicu koja s rive za ruke drži kćerkicu od tri-četiri godine, malene ritice naprčene prema moru, kako bi obavila veliku i malu nuždu u to isto more, između njihovog broda i našeg.
Više puta na dan, svaki dan.
Registracija, naravno, domaća, SK.
Za to vrijeme, mi s ostalih brodova ručali smo, večerali. doručkovali...i gledali kako drekeci/pišalina veselo uskakuju u najljepše naše najčišće & najplavije more.
Nakon par dana, kad nam je prekipjelo, zamolili smo "gospođu" da dijete odvede u obližnji (vrlo lijep i uredan) wc, jer se brodski na vezu ne smiju koristiti.
Odgovor je bilo unisono urlanje oboje supružnika (jedre mlade puce i bjeloglavog dedeka) kako mi svi skupa nismo normalni, jer kaj mi znamo kaj znači imati decu. (?!)
Nakon toga uputili smo zajedničku žalbu upravi marine, koja nas je uvijenim riječima diskretno zamolila za strpljenje, jer su dotični "njuške" koje imaju veze s tada najpoznatijim (sada zbog debelih razloga nepostojećim) zaštitarskim poduzećem.
Eto.
Isto jedna lijepa ljetna sličica, koju su sa sobom za uspomenu doma odnijeli brojni Austrijanci, Nijemci, Slovenci, Talijani...
Šteta što tada nije bilo Fejsa, Twittera i YouTubea, pronijela bi se brzo naša slava & kultura svijetom :/ (mayday 11.08.2014. 19:50)
• mayday, o da ima toga na moru više nego si možemo zamisliti i ne samo od dječice. Na žalost još uvijek puno kanalizacije preblizu obale završi. Znaš kada bi svi mi mislili da sve ono što ne želimo da se radi nama ne bi trebali raditi drugima, tada bi svijet bio sjajan. Ovako se ja raspigam iako znam da će takvi uvijek pronaći neko drvo, neki haustor ili ispod mosta gdje će oni kojima je svejedno ostavljati sve što tijelo po prirodi izbacuje. (demetra 11.08.2014. 20:27)
• Si uhvatila onog peseka kak zapišava. Na žalost, takvih protha u Zagrebu danas ima koiko hoćeš. I nemoj ih uspređivati sa psima jer psi uglavnom označavaju teritorij da bi ostavili mirise št znači dvije - tri kapi. A ove psine istovare čitavu bocu. (bocacciozg 11.08.2014. 21:36)
• 1 milion osoba x 0,5 litara = 500000 litara pišaline !!!

Možda ima probleme sa prostatom ali to ne opravdava zapišavanje ŠKOLSKOG dvorišta. (sve je riječ 11.08.2014. 21:56)
• Žalosno je da ljudi ne mogu otići u kafić, popiti kavu, i obaviti što već moraju. Slažem se, ovo nikako nije u redu, iako, paralela sa psom i banderom je baš dobra ;) (kalorijski restoran minus40kg ... dražeN ;) 12.08.2014. 00:08)
• Razlika izmedju psa i ovog covjeka je ta sto pas ne zna sto radi okolini a ovaj ocito dobro zna jer se neprestano osvrce da ga netko ne vidi. Ali ne okrece se on oko sebe zbog toga sto radi nego se plasi da ga netko ne vidi i ne upozori. Pfuj! (brigita3 12.08.2014. 09:00)
ZAŠTO O PSU I BANDERI
14:01 - Komentari (17) - Isprintaj - #
• jako, jako me zanima hoće li to vrlo brzo nestati sa naslovnice? (demetra 11.08.2014. 14:03)
• I to na licu mjesta, kazna da se sav puši! (Valcer 11.08.2014. 14:15)
• Čuj...........

Stari je gospon !
Prostata je u pitanju , oprosti mu (annaboni 11.08.2014. 14:18)
• ljutice, pa kud u grad po vručini ?
ovog si bome snimila sa svih strana...
( jel znaš da ima kod mene dučan sa bojama, lakovima i sl....bliže ti je....dečki se baš i ne pretrgnu, pa jih neću reklamirati....spustiš se sa platoa kod ulaza u trgovinu koja ima ulaz i prek puta knjižnjice...jesam zapetljala, ali znaš gdi je )
pozz (Čuvarica pinkleca 11.08.2014. 14:19)
• Lako je vama!!
Oćete da čoviku pukne mijur!?? :-))) (geomir 11.08.2014. 14:30)
• Prekoputa dva kafića, na 15 metara još tri, ali ne njemu se prohtjelo nešto drugo jer su iza oslikane ograde polušupljikave prolazili ljudi. Voajer ili još kaj gore. Gotovo sam sigurna da nema veze sa pišanjem. (demetra 11.08.2014. 14:39)
• hm...pitam se i ja što je radio...sram ga bilo da nije mogao negdje drugje...neki vole možda da so viđeni...možda??? (modrinaneba 11.08.2014. 14:52)
• Što god i kako god, specijalno prostor gdje se druže djeca jer tu se dolaze igrati i kada je ferije, nije javna pišaonica ili bilo što drugo. Mi prolaznici uglavnom skrenemo pogled jer je nas sram, a trebali bi ih izviždati, izvrijeđati i dovesti policajca. Gradskih redala je na kapaljku po gradu pa si neki stvarno svašta dozvole. Probajte u nekim haustorima stajati minutu, o puno toga bi se moglo pisati u našem lijepom gradu. (demetra 11.08.2014. 15:40)
• Nažalost ali mnogo toga ima. I kao da im je sve dozvoljeno.Sramota (nutrina 11.08.2014. 16:00)
• fotografkinjo, pjesnikinjo... razotkrivačice sramote... ma divna si... a on?... baš kao pas i bandera... :) (dinajina sjecanja 11.08.2014. 16:49)
• dobre ti fotke, ali to ti je ko sa gljivama čak ni Marco Polo nije p... solo :)))
ako nađeš jednu onda mora biti i druga. (Sjedokosi 11.08.2014. 18:03)
• Rekla bih - muška posla,
da nisam cijelo jedno ljeto u skupo i preskupo plaćenoj marini Punat (plave zastave, međunarodne nagrade, plakete, priznanja itd., i sl.) gledala jednu mamicu koja s rive za ruke drži kćerkicu od tri-četiri godine, malene ritice naprčene prema moru, kako bi obavila veliku i malu nuždu u to isto more, između njihovog broda i našeg.
Više puta na dan, svaki dan.
Registracija, naravno, domaća, SK.
Za to vrijeme, mi s ostalih brodova ručali smo, večerali. doručkovali...i gledali kako drekeci/pišalina veselo uskakuju u najljepše naše najčišće & najplavije more.
Nakon par dana, kad nam je prekipjelo, zamolili smo "gospođu" da dijete odvede u obližnji (vrlo lijep i uredan) wc, jer se brodski na vezu ne smiju koristiti.
Odgovor je bilo unisono urlanje oboje supružnika (jedre mlade puce i bjeloglavog dedeka) kako mi svi skupa nismo normalni, jer kaj mi znamo kaj znači imati decu. (?!)
Nakon toga uputili smo zajedničku žalbu upravi marine, koja nas je uvijenim riječima diskretno zamolila za strpljenje, jer su dotični "njuške" koje imaju veze s tada najpoznatijim (sada zbog debelih razloga nepostojećim) zaštitarskim poduzećem.
Eto.
Isto jedna lijepa ljetna sličica, koju su sa sobom za uspomenu doma odnijeli brojni Austrijanci, Nijemci, Slovenci, Talijani...
Šteta što tada nije bilo Fejsa, Twittera i YouTubea, pronijela bi se brzo naša slava & kultura svijetom :/ (mayday 11.08.2014. 19:50)
• mayday, o da ima toga na moru više nego si možemo zamisliti i ne samo od dječice. Na žalost još uvijek puno kanalizacije preblizu obale završi. Znaš kada bi svi mi mislili da sve ono što ne želimo da se radi nama ne bi trebali raditi drugima, tada bi svijet bio sjajan. Ovako se ja raspigam iako znam da će takvi uvijek pronaći neko drvo, neki haustor ili ispod mosta gdje će oni kojima je svejedno ostavljati sve što tijelo po prirodi izbacuje. (demetra 11.08.2014. 20:27)
• Si uhvatila onog peseka kak zapišava. Na žalost, takvih protha u Zagrebu danas ima koiko hoćeš. I nemoj ih uspređivati sa psima jer psi uglavnom označavaju teritorij da bi ostavili mirise št znači dvije - tri kapi. A ove psine istovare čitavu bocu. (bocacciozg 11.08.2014. 21:36)
• 1 milion osoba x 0,5 litara = 500000 litara pišaline !!!

Možda ima probleme sa prostatom ali to ne opravdava zapišavanje ŠKOLSKOG dvorišta. (sve je riječ 11.08.2014. 21:56)
• Žalosno je da ljudi ne mogu otići u kafić, popiti kavu, i obaviti što već moraju. Slažem se, ovo nikako nije u redu, iako, paralela sa psom i banderom je baš dobra ;) (kalorijski restoran minus40kg ... dražeN ;) 12.08.2014. 00:08)
• Razlika izmedju psa i ovog covjeka je ta sto pas ne zna sto radi okolini a ovaj ocito dobro zna jer se neprestano osvrce da ga netko ne vidi. Ali ne okrece se on oko sebe zbog toga sto radi nego se plasi da ga netko ne vidi i ne upozori. Pfuj! (brigita3 12.08.2014. 09:00)
ZAŠTO O PSU I BANDERI
14:01 - Komentari (17) - Isprintaj - #
• jako, jako me zanima hoće li to vrlo brzo nestati sa naslovnice? (demetra 11.08.2014. 14:03)
• I to na licu mjesta, kazna da se sav puši! (Valcer 11.08.2014. 14:15)
• Čuj...........

Stari je gospon !
Prostata je u pitanju , oprosti mu (annaboni 11.08.2014. 14:18)
• ljutice, pa kud u grad po vručini ?
ovog si bome snimila sa svih strana...
( jel znaš da ima kod mene dučan sa bojama, lakovima i sl....bliže ti je....dečki se baš i ne pretrgnu, pa jih neću reklamirati....spustiš se sa platoa kod ulaza u trgovinu koja ima ulaz i prek puta knjižnjice...jesam zapetljala, ali znaš gdi je )
pozz (Čuvarica pinkleca 11.08.2014. 14:19)
• Lako je vama!!
Oćete da čoviku pukne mijur!?? :-))) (geomir 11.08.2014. 14:30)
• Prekoputa dva kafića, na 15 metara još tri, ali ne njemu se prohtjelo nešto drugo jer su iza oslikane ograde polušupljikave prolazili ljudi. Voajer ili još kaj gore. Gotovo sam sigurna da nema veze sa pišanjem. (demetra 11.08.2014. 14:39)
• hm...pitam se i ja što je radio...sram ga bilo da nije mogao negdje drugje...neki vole možda da so viđeni...možda??? (modrinaneba 11.08.2014. 14:52)
• Što god i kako god, specijalno prostor gdje se druže djeca jer tu se dolaze igrati i kada je ferije, nije javna pišaonica ili bilo što drugo. Mi prolaznici uglavnom skrenemo pogled jer je nas sram, a trebali bi ih izviždati, izvrijeđati i dovesti policajca. Gradskih redala je na kapaljku po gradu pa si neki stvarno svašta dozvole. Probajte u nekim haustorima stajati minutu, o puno toga bi se moglo pisati u našem lijepom gradu. (demetra 11.08.2014. 15:40)
• Nažalost ali mnogo toga ima. I kao da im je sve dozvoljeno.Sramota (nutrina 11.08.2014. 16:00)
• fotografkinjo, pjesnikinjo... razotkrivačice sramote... ma divna si... a on?... baš kao pas i bandera... :) (dinajina sjecanja 11.08.2014. 16:49)
• dobre ti fotke, ali to ti je ko sa gljivama čak ni Marco Polo nije p... solo :)))
ako nađeš jednu onda mora biti i druga. (Sjedokosi 11.08.2014. 18:03)
• Rekla bih - muška posla,
da nisam cijelo jedno ljeto u skupo i preskupo plaćenoj marini Punat (plave zastave, međunarodne nagrade, plakete, priznanja itd., i sl.) gledala jednu mamicu koja s rive za ruke drži kćerkicu od tri-četiri godine, malene ritice naprčene prema moru, kako bi obavila veliku i malu nuždu u to isto more, između njihovog broda i našeg.
Više puta na dan, svaki dan.
Registracija, naravno, domaća, SK.
Za to vrijeme, mi s ostalih brodova ručali smo, večerali. doručkovali...i gledali kako drekeci/pišalina veselo uskakuju u najljepše naše najčišće & najplavije more.
Nakon par dana, kad nam je prekipjelo, zamolili smo "gospođu" da dijete odvede u obližnji (vrlo lijep i uredan) wc, jer se brodski na vezu ne smiju koristiti.
Odgovor je bilo unisono urlanje oboje supružnika (jedre mlade puce i bjeloglavog dedeka) kako mi svi skupa nismo normalni, jer kaj mi znamo kaj znači imati decu. (?!)
Nakon toga uputili smo zajedničku žalbu upravi marine, koja nas je uvijenim riječima diskretno zamolila za strpljenje, jer su dotični "njuške" koje imaju veze s tada najpoznatijim (sada zbog debelih razloga nepostojećim) zaštitarskim poduzećem.
Eto.
Isto jedna lijepa ljetna sličica, koju su sa sobom za uspomenu doma odnijeli brojni Austrijanci, Nijemci, Slovenci, Talijani...
Šteta što tada nije bilo Fejsa, Twittera i YouTubea, pronijela bi se brzo naša slava & kultura svijetom :/ (mayday 11.08.2014. 19:50)
• mayday, o da ima toga na moru više nego si možemo zamisliti i ne samo od dječice. Na žalost još uvijek puno kanalizacije preblizu obale završi. Znaš kada bi svi mi mislili da sve ono što ne želimo da se radi nama ne bi trebali raditi drugima, tada bi svijet bio sjajan. Ovako se ja raspigam iako znam da će takvi uvijek pronaći neko drvo, neki haustor ili ispod mosta gdje će oni kojima je svejedno ostavljati sve što tijelo po prirodi izbacuje. (demetra 11.08.2014. 20:27)
• Si uhvatila onog peseka kak zapišava. Na žalost, takvih protha u Zagrebu danas ima koiko hoćeš. I nemoj ih uspređivati sa psima jer psi uglavnom označavaju teritorij da bi ostavili mirise št znači dvije - tri kapi. A ove psine istovare čitavu bocu. (bocacciozg 11.08.2014. 21:36)
• 1 milion osoba x 0,5 litara = 500000 litara pišaline !!!

Možda ima probleme sa prostatom ali to ne opravdava zapišavanje ŠKOLSKOG dvorišta. (sve je riječ 11.08.2014. 21:56)
• Žalosno je da ljudi ne mogu otići u kafić, popiti kavu, i obaviti što već moraju. Slažem se, ovo nikako nije u redu, iako, paralela sa psom i banderom je baš dobra ;) (kalorijski restoran minus40kg ... dražeN ;) 12.08.2014. 00:08)
• Razlika izmedju psa i ovog covjeka je ta sto pas ne zna sto radi okolini a ovaj ocito dobro zna jer se neprestano osvrce da ga netko ne vidi. Ali ne okrece se on oko sebe zbog toga sto radi nego se plasi da ga netko ne vidi i ne upozori. Pfuj! (brigita3 12.08.2014. 09:00)
BURA U ČAŠI VODE
• meni još jedan dokaz kako mi FB ne treba (demetra 12.08.2014. 09:29)
• proskrolala sam dolje da vidim o čemu je riječ i da sam ti FB frendica rekla bih da je to čista nekultura. pošto nisam, kažem to ovdje :)
čisto sumnjam da ga ne bi pustili u wc u kafić da je tražio (povuci-potegni 12.08.2014. 09:40)
• Svakako si odavno shvatila da kultura nije zarazna
i da je prostakluk daleko raširenija pojava od kulture.
Tvoj je post bio krajnje korektan, a i tvoji komentari.
No, ti znaš Rašomon, svatko gleda iz svog kuta gledanja
i uvjeren je kako je u pravu.
On tako vidi. (Valcer 12.08.2014. 10:08)
• na žalost, ništa čudnog za napad na tebe.....neki ljudi neće nikad ništa naučiti..neki dan uz terasu kafića koji su se baš potrudili sa uređenjem zelenila, ukrasnog kamenja, sa lampama i lavandom jedna nobl mama, baka i dijete skidaju detetu gače da obavi nuždu....opet će netko reči, pa dijete je, ali izlazi konobar i kaže im , pa izvolite ući, slobodno koristite WC....a njihov WC uredan, prostran, čist sa kremama, dezićima i ostalim hig. potrebštinama.....one ni trc, ni mrc, obave svoje, tj.dijete i nastave dalje ....terasa zgranuta....muk....i kaj je dijete naučilo ?....pa drugi put može i na Trgu... (Čuvarica pinkleca 12.08.2014. 10:30)
• eh da....na fb ima svega i svašta...ljudi se razdajaju na sve strane...ja ostajem i dalje na fb ako mi nešto ili netko ne odgovara ga obrišem..blokiram i idemo dalje...kao na blogu kao na mailu....svuda...okreneš stranicu i ideš dalje...a ovako piškanje....tu je stvarno 100 ljudi 100 čudi pitanje postalo...zašto baš tam...u neke gostione ne možeš na wc ako ne popiješ piče ili nešto drugo...negdje se plati....možda je čovjeku postalo slabo...samo se možeš pitati...kažu svatko neka pogleda sebe i u sebe...nitko nije bez greške...ljudi smo, zar ne....Ne obtužujem nikoga....još daleko od toga...samo sam rekla svoje... (modrinaneba 12.08.2014. 10:49)
• Izgubljena sposobnost zdrave diskusije ili razgovora na temu. Nemamo je jednostavno i upravo kako @valcer je napisala, svatko je u pravu. Uvažavanje tuđih riječi kao mišljenje ne postoji. I da, kultura se uči cijeli život, naučiti se može samo je pitanje da li se želi...:) (t.f. 12.08.2014. 10:58)
• Mora biti da su te dobro zgrozili komentari!

Baš si ljuta s pravom: tvoj stav je ispravan, a svatko ima svoje mišljenja, kao što svatko ima svoj----šupak! (annaboni 12.08.2014. 11:19)
• Virtuala je El Dorado za hejtere svake sorte
dok je nije bilo, mogli smo lebdjeti u blaženom uvjerenju da je gro ljudi dobronamjeran
no, maske su jako brzo pale i neće tako skoro natrag na iscerena, mržnjom izobličena lica. (mayday 12.08.2014. 12:29)
• svašta, problem je što su ti slike predobre, i netko se možda prepoznao, ali po meni tip nije samo piškio, da li je djece bilo u blizini ? (Sjedokosi 12.08.2014. 16:26)
• sjedokosi, nije bilo djece, ali s one strane ograde su ljudi prolazili, mislim da oni iz vana ne primjete kroz tu oslikanu mrežu. I ja milsim da nije bilo samo zapišavanja, stvarno je duže trajalo. jer ako je hiće za mokriti to se obavlja brzo. No na FB je takva bura, drvlje i kamenje. (demetra 12.08.2014. 19:02)
• A što da ti velim kad sam na vlastite oči vidio kako pristojno občen gospodin u poslovnom odijelu i laptopom u torbi mirno piša u kutu iza kioska u Heinzelovoj blizu križanja sa Zvonimirovom. Vrijeme 4 sata poslijepodne. A dvaseset metara dalje je kafić gdje može obaiti svoje potrebe. (bocacciozg 13.08.2014. 01:42)
• ma daj...bože svašta! (malo-tu-malo-tamo 13.08.2014. 13:50)
MAKSIMIR

• Pa makar ste ne znam koliko puta bili dođite ponovo i ponovo jer svaki dolazak je drukčiji. (demetra 13.08.2014. 23:57)
• Znači pouka je ne idi u knjižnicu ako nisi u dobroj kondiciji :))) (cyrano 14.08.2014. 00:13)
• svaki put je drugačiji, slažem se i svaki put se uživa bez obzira rade li Vidikovac i Švicarska kuća ili ne....o Jureku sam imala post....ma Maksimir se jednostavno voli....ja sutra idem po nove knjige...
@cy...pouka je : za Maksić ti kondicija i ne treba, a kafići na Ravnicama rade :-) (Čuvarica pinkleca 14.08.2014. 00:23)
• Krasno ... dušu dalo za ugodno provesti vrijeme i odmoriti se. Bili smo kada je bio obojan bojama jeseni (More ljubavi 14.08.2014. 01:00)
• Godinama sam redovni posjetitelj Maksimira. Kao kinca vodili su me u Zološki vrt, poslije je to bilo rekreacijski. Otkad imam(o) psa, dakle već 11 godina, Maksimir je redovina destinacija za šetnju sa psom. Pri tome se jubimica gotovo redovito okupa, barem u petom a vrlo često u četvrom i trećem jezeru, u drugom rjeđe. ;).

U protekle dvije godine gotovo da nisam dolazio u Maksimir ali sada opet, kad mogu dolazim. Jako me rastužuje što su u međuvremenu i Vidikovac i Švicarska kuća zatvoreni - koliko sam čuo, radi se o nekim pravno-vlasničkim problemima pa je tako Maksimir, uz sva ona sina porušena stabla ostavljena dvije godine da trunu na i uz puteve (isto je u Zagrebu sa Sljemenom), u međuvremenu postao jedan jako zapušten park. Uglavnom, slika i prilika Gradske uprave, Šumarskog i Poljoprivrednog fakulteta - Maksimir je njihovo ogledno mjesto koga održavaju zajedno sa Upravom parka što vrlo dobro znam iz prve ruke, ali i ljudi koji tamo dolaze a kojima nije stalo do ničeg lijepog, ugodnog i uređenog jer da je, već bi se bunili.

Nekada sam/smo na Vidikovcu a pogotovo u Švicarskoj kući znao/znali uzeti predah, popiti kavicu, sok, pivce, ljubimica dobiti vode, sada toga više nema. Sve u svemu, tako je to kada divljaci i primitivci vode Grad a bogami i Državu.

Osmijeh ostavjam :) (bocacciozg 14.08.2014. 02:16)
• Divan post. Uživala sam.
Sretni su Zagrepčani jer je Maksimir uvijek tu, oaza mira i tišine, gdje mogu sami sa sobom podijeliti misli i razbistriti ih, ili se bar zagledati u zeleno i odmoriti. (Valcer 14.08.2014. 04:16)
• Kažem ti ja---" fali more, drž se kraja"

Ovo su lipote (annaboni 14.08.2014. 08:24)
• Ka sje ima reći? Sve si rekla. Park moga života, i u njemu uvijek rješavam probleme. samo sjedneš na klupu poslije svega obiđenog, pogledaš u labudove i razgovor počinje. i uvijek se sve riješi pozitivno :) (Sjedokosi 14.08.2014. 08:37)
• Kakav mir! Kao da si iz vreve velegrada zalutala u neku Grimovu bajku i ostala jedno vrijeme. (brigita3 14.08.2014. 08:42)
• ljepo mi je bilo sada tu s Tobom prošetati jer kod mene pada več drugi dan kišaaaa ali mi godi...ohladilo se na 21...lakše se diše... (modrinaneba 14.08.2014. 09:05)
• Krasna šetnja 'Velikim Mirom'. Je li biciklistica i urednica ovog bloga?:) (fra gavun 14.08.2014. 10:03)


- 18:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

test

admin test
- 16:58 - Komentari (8) - Isprintaj - #

07.08.2014., četvrtak

O blogerskom zajebavanju

Da, upravo tako kao što vidite. Nemam namjeru bilo koga prozivati, uostalom i ne znam koga bih, ali molim onoga koji je jutros ušetao u moj blog i određenu osobu upisao u zabranjene za komentiranje, neka svoja sranja radi na svom blogu. Od kada je svijeta uvijek ima zlonamjernih, pakosnih, tuđe krvi željnih, ali ja ne plešem u tom kolu. Smetam li kome? Molim reci mi to u lice, budi junačina, jer ovako kukavica u krivom gnijezdu svoja jaja ostavljaš. Zbog svađa i podmetanja sam već jednom otišla pa me zanima čija je sada želja, ali ja neću biti ta koja će nakon tuđih sranja pustiti vodu. Zato pitanje moderatorima; nije li blog privatno vlasništvo blogera? Zašto, ako se zna, a rečeno mi je da se zna za neke ljude koji svršavaju kada uspiju posvađati blogere, zašto im se uporno dozvoljava? I pitanje tom junaku koji je svojom opakošću oskvrnuo ne samo moj blog već i moj dignitet: "Da li te zadovoljilo, ovako virtualno"???? Pozdravljam sve vas koji ćete dodati svoj glas protiv tih pantagana čiji je jedino cilj ostaviti svoj smrdljivi trag.
- 10:25 - Komentari (39) - Isprintaj - #

Zagrebački arboretum

Botanički vrt gotovo u samom centru Zagreba. Ponovo sam svratila i naravno nisam odoljela svemu što me okružilo. Kako bi nešto saznali o ovom prekrasnom arboretumu uzmite dovoljno vremena i pogledajte što nam nude ova dva linka.
http://hr.wikipedia.org/wiki/Botani%C4%8Dki_vrt
http://hr.wikipedia.org/wiki/Botani%C4%8Dki_vrt_Zagreb
Ja ću samo reći da Botanički vrt bilježi 1889. godinu kao godinu svog rođenja. Neka nam još dugo, dugo ostane jednako lijep, a sada prošećimo zajedno:
Uđite i uživajte, ja jesam. Ako imate dovoljno vremena sjednite i udišite mirise crnogorica, bilja, travnjaka nakon kiše. A onda krenite prema jezeru na kojem cvatu lopoči Iako je na ulazu u vrt uredno nacrtano što se nesmije Uvijek ima onih koji sebi dozvoljavaju sve što im padne na pamet Kao što je i ova mama sa sinekom. Kada sam joj spomenula da se kornjače nesmiju dirati, tako se prostački obrušila na mene da sam ostala kao da me netko izšamarao. Jednostavno sam se uputila dalje jer pametnom je jedna dovoljna, a budaletini.....znate i sami. muzej. nisam ulazila ovaj put. Žurila sam se kroz cvjetne lijehe prema mom najdražem drvetu u vrtu A zašto? Pogledajte ga malo iz nutra, iz bližeg Na što vas pojedini dijelovi asociraju? Uvijek se zaustavim koliko god puta i svaki ponovo fotkam. Odmah do je perivoj ruža a jedna posebna za one koji crvene posebno vole i oranžna kroz sredinu perivoja prema lopočima prekrasnih bojaa može i malo drukčije, recimo ovako onda ove sasvim posebne na visokoj nozi, meni su izuzetno dragi To je isto lopoč samo kada ocvate ostaje srce koje je puno sjemena kao male okice. U sredini je mali vodoskok Sa strane cvatu prekrasne kane Ostavljam ružičnjak i prolazim ispod svoda od drveća i palmiNa drugoj strani sitne crvene bobice Poigram se malo zbog čarolije. U ovom paviljonu su postavljeni panoi o povijesti i budućoj rekonstrukciji Uza zid se penju puzavice Još bacim pogled na stablo sitnih jabučica i kamenjara lijepog kamenjara i izlazim.
A ispred mene, mrko me gledajući izlazi ona mama sa sinekom sa početka posta.
Ona sigurno nije
vidjela gdje je bila. Šteta!
- 07:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

05.08.2014., utorak

Kako ja recikliram

Trebala mi je neka polica. Familija, prijatelji uvijek imaju nešto za baciti ili se pronađe na krupnom otpadu. Od sestre sam dobila ovu policu koja je stvarno bila za otpad, ali odlučila sam pokušati. Zanima me vaša ocjena.
bilo je na njoj nekoliko slojeva farbe. Farbu je trebalo ispaliti i skinuti.
Onda šmirglati i mašinom, i ručno. Kako se klimala na sve strane trebalo je izvaditi dodatni alat i učvrstiti sve stranice a onda krenuti farbati. Taj ste posao već i sami radili. Kada se sve posušilo razmišljala sam kako da dodam neki detalj, jer polica će ići uz krevet mom unuku. I odlučila sam za ovo Uz policu radim i dva mala stolića od starih štokrla koji će imati keramičku pločicu, kada bude gotov vidjet ćete ga
- 09:15 - Komentari (21) - Isprintaj - #

03.08.2014., nedjelja

Gore i dole uspinjačom

Kako u zadnjih nekoliko mjeseci teško ili nikako ne uspijem savladati uspone ili stepenice za otići na Gornji grad koristim Uglavnom doživljavam to što je uspinjača tu kao nešto sasvim normalno, ali jučer sam videći koliko turista upravo uspinjaču čekaju za vožnju na Gornji grad shvatila da nisam nikada o njoj ništa pročitala. I eto meni i vama, ako vas zanima, uz poneku moju fotku:
Iz Tomićeve prema gore do Štrosa. U predvorju je nekoliko lijepih fotografija i kratko o uspinjači

A za one koje zanima povijest i imaju malo više strpljenja:
Zagrebačka uspinjača je uspinjača koja spaja zagrebački Gornji i Donji grad. Donja stanica nalazi se u Tomićevoj ulici (koja izlazi na Ilicu), a gornja stanica nalazi se na Strossmayerovom šetalištu, podno kule Lotrščak. S prugom dugom 66 metara, poznata je i kao najkraća žičana željeznica na svijetu namjenjena javnom prometu. Službeno je puštena u pogon 8. listopada 1890. godine, a s radom je počela 23. travnja 1893. godine. Isprva je bila na parni pogon koji je 1934. godine zamjenjen električnim. Budući da je do danas u cijelosti zadržala prvobitni vanjski izgled i građevnu konstrukciju, a i većinu tehničkih svojstava koja su joj dali graditelji, zagrebačka je uspinjača zakonski zaštićena kao spomenik kulture. Zagrebačka uspinjača je jedna od turističkih atrakcija u Zagrebu.
Osiječki građevinski poduzetnik D.W. Klein je pod stubama u Bregovitoj ulici (danas Tomićeva) koja vodi na Gornji grad, 1888. godine počeo pratiti frekventnost pješačkog prometa. Učinilo mu se da se upravo tom ulicom najviše ljudi uspinje prema Gornjem gradu, a ne primjerice Mesničkom ili Dugom (danas Radićevom) ulicom. Potaknut vlastitom dobiti, počeo je brojati i zapisivati broj prolaznika te je ocijenio da je pješački promet dovoljno živ da bi se na mjestu javnog stubišta mogla izraditi uspinjača po uzoru na Budimpeštu, Zürich i druge europske gradove.
Klein je podnio 6. listopada 1888. godine Gradskom poglavarstvu molbu za građevinsku dozvolu. Gradsko poglavarstvo je prijedlog gospodina Kleina prihvatilo i u roku od dva dana izdalo mu građevinsku dozvolu. Radovi na izgradnji uspinjače započeli su 6. svibnja 1889. godine, no tijekom gradnje javljale su se brojne nepredviđene teškoće. Prilikom prve pokusne vožnje s praznim kolima, 22. veljače 1890., glavni ležaj stroja, kojeg je izradila tvrtka "Ganz" iz Budimpešte, istrgnuo se zajedno s temeljem pri čemu se kompletan stroj polomio. Dvadesetak dana kasnije, 14. ožujka 1890., odvila se prva uspješna testna vožnja. Uspinjača je službeno puštena u pogon 8. listopada 1890. godine bez posebne svečanosti. Radilo se o uspinjači na parni pogon s dvoja kola na izmjenični pogon, a sa strojarnicom na gornjoj postaji. Prve putničke kabine bile su razdijeljene u tri dijela. Čeoni dijelovi kabina, s pogledom na Grič ili Ilicu, bili su kao prvi razred, dok je sredina zbog lošijeg vidika bila takozvani drugi razred. Trajna vožnja uspinjače upriličena je tek 23. travnja 1893. godine.
Tijekom sljedećih godina zbog čestih kvarova na pogonskom dijelu, kada su ponekad putnici morali izaći da je poguraju, Zagrepčani su je od milja prozvali "zapinjačom". Prema ugovoru, nakon četrdesetogodišnjega razdoblja koncesije, 1929. godine uspinjača je prešla u vlasništvo Grada Zagreba. Tehničko vodstvo i financijska uprava povjerene su Zagrebačkom električnom tramvaju, čiji djelatnici od tada brinu o njoj i moderniziraju je. 1934. godine neracionalni je parni pogon zamijenjen električnim. U međuvremenu je izvršeno i nekoliko generalnih popravaka, no nakon 80 godina životni vijek uspinjače polako se približavao kraju. Stari je uređaj sa svojim drvenim zupčanicima bio prava rijetkost (uostalom radilo se tada o najstarijoj izvornoj uspinjači na svijetu) pružao sve manje sigurnosti, pa je njen pogon 1969. bio obustavljen. Odmah se započelo s planiranjem rekonstrukcije, odnosno pripremama za izgradnju nove uspinjače. Pokazalo se da je samo zidani vijadukt bio besprijekorno sačuvan, dok je ostali dio konstrukcije trebalo demontirati i ukloniti. To je i učinjeno 1973. godine. Istaknuti arhitekti i službeni konzervatori uspjeli su vjerno reproducirati prvobitne građevine. Pogonski je uređaj zajedno s vozilima dobavila i montirala bečka tvrtka "Waagner-Biro", dok je za električni dio bila zadužena tvrtka "Siemens".
Nova uspinjača puštena je u pogon 26. srpnja 1974. godine.

Izvor: http://hr.wikipedia.org/wiki/Zagreba%C4%8Dka_uspinja%C4%8Da
i za tehničke detalje.
- 11:03 - Komentari (10) - Isprintaj - #

01.08.2014., petak

Trikovi marketinga


Kako nagovoriti kupca da dođe ponovo i kupi ono što mu vjerojatno nije neophodno? Nisam odmah skužila da se promijenila taktika marketniškog nagovaranja. U nekim velikim prodajnim centrima uz špeceraj koji kupite dobit ćete i bon za kavu ili čaj u kafiću preko puta trgovine. Kako kavu nikada ne pijem te sam bonove uredno reciklirala na pult gdje se roba pakira pa ako netko želi neka za badava popije kavicu. Ne znam da li je tko iskoristio, vjerujem da je. No onda mi jednom blagajnica (koja neće do mora uz plaću koju dobije) jedne naše poznate trgovine, uredno kaže: „Dobili ste 20% na jedan cappucciono po izboru“. Gledam ju i pitam:“Kako dobila“? Dala mi je bon sa popustom. I od tada moja svaka kupnja, neću ih reklamirati završi sa nekim kuponom uglavnom za proizvod koji najmanje ili uopće ne trebam. Recimo usred sezone svježeg voće i povrća nudi vam se sniženje na smrznuto tko zna od kada ili kako kad sam kupila dvije kile riže i uz račun dobila popust od 10% na kutiju riže koji je vrijedio idućih deset dana. Pa ne mogu dvije kile riže pojesti za deset dana, a i biram koju ću vrstu kupiti. Tako meni često ti popusti ništa ne znače. No zapitam se koliko bi mi svi skupa više kupovali kada bi svemu ti prebogati vlasnici trgovina, koji više ni broja svojih trgovina ne znaju, skinuli bar 10%, od cijene, a tek 30%. Kupit ću farbu za kosu, znam kome treba.

- 08:02 - Komentari (19) - Isprintaj - #