život je kako kada

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

07.08.2014., četvrtak

Zagrebački arboretum

Botanički vrt gotovo u samom centru Zagreba. Ponovo sam svratila i naravno nisam odoljela svemu što me okružilo. Kako bi nešto saznali o ovom prekrasnom arboretumu uzmite dovoljno vremena i pogledajte što nam nude ova dva linka.
http://hr.wikipedia.org/wiki/Botani%C4%8Dki_vrt
http://hr.wikipedia.org/wiki/Botani%C4%8Dki_vrt_Zagreb
Ja ću samo reći da Botanički vrt bilježi 1889. godinu kao godinu svog rođenja. Neka nam još dugo, dugo ostane jednako lijep, a sada prošećimo zajedno:
Uđite i uživajte, ja jesam. Ako imate dovoljno vremena sjednite i udišite mirise crnogorica, bilja, travnjaka nakon kiše. A onda krenite prema jezeru na kojem cvatu lopoči Iako je na ulazu u vrt uredno nacrtano što se nesmije Uvijek ima onih koji sebi dozvoljavaju sve što im padne na pamet Kao što je i ova mama sa sinekom. Kada sam joj spomenula da se kornjače nesmiju dirati, tako se prostački obrušila na mene da sam ostala kao da me netko izšamarao. Jednostavno sam se uputila dalje jer pametnom je jedna dovoljna, a budaletini.....znate i sami. muzej. nisam ulazila ovaj put. Žurila sam se kroz cvjetne lijehe prema mom najdražem drvetu u vrtu A zašto? Pogledajte ga malo iz nutra, iz bližeg Na što vas pojedini dijelovi asociraju? Uvijek se zaustavim koliko god puta i svaki ponovo fotkam. Odmah do je perivoj ruža a jedna posebna za one koji crvene posebno vole i oranžna kroz sredinu perivoja prema lopočima prekrasnih bojaa može i malo drukčije, recimo ovako onda ove sasvim posebne na visokoj nozi, meni su izuzetno dragi To je isto lopoč samo kada ocvate ostaje srce koje je puno sjemena kao male okice. U sredini je mali vodoskok Sa strane cvatu prekrasne kane Ostavljam ružičnjak i prolazim ispod svoda od drveća i palmiNa drugoj strani sitne crvene bobice Poigram se malo zbog čarolije. U ovom paviljonu su postavljeni panoi o povijesti i budućoj rekonstrukciji Uza zid se penju puzavice Još bacim pogled na stablo sitnih jabučica i kamenjara lijepog kamenjara i izlazim.
A ispred mene, mrko me gledajući izlazi ona mama sa sinekom sa početka posta.
Ona sigurno nije
vidjela gdje je bila. Šteta!
- 07:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #