život je kako kada

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

05.08.2014., utorak

Kako ja recikliram

Trebala mi je neka polica. Familija, prijatelji uvijek imaju nešto za baciti ili se pronađe na krupnom otpadu. Od sestre sam dobila ovu policu koja je stvarno bila za otpad, ali odlučila sam pokušati. Zanima me vaša ocjena.
bilo je na njoj nekoliko slojeva farbe. Farbu je trebalo ispaliti i skinuti.
Onda šmirglati i mašinom, i ručno. Kako se klimala na sve strane trebalo je izvaditi dodatni alat i učvrstiti sve stranice a onda krenuti farbati. Taj ste posao već i sami radili. Kada se sve posušilo razmišljala sam kako da dodam neki detalj, jer polica će ići uz krevet mom unuku. I odlučila sam za ovo Uz policu radim i dva mala stolića od starih štokrla koji će imati keramičku pločicu, kada bude gotov vidjet ćete ga
- 09:15 - Komentari (21) - Isprintaj - #