život je kako kada

< srpanj, 2014 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

08.07.2014., utorak

Apartmani na naš način

APARTMAN

U rječniku stranih riječi apartman (appartement) 1. Stan, niz soba koje sačinjavaju poseban stan; 2. Raskošan stan.

Svaki dan dobijem na mail ponudu dana sa desecima ponuda najma apartmana diljem Jadrana. Uglavnom cijene su za cca 7-10 dana od 1000 kn za tri dana pa do oko 3000 kn za deset dana i to je uglavnom pedeset posto pune cijene. Rekli bi bez razmišljanja stvarno povoljno. Ono što vas zapravo iznenadi je što se kod nas računa pod apartman. Zadnji u kojem smo prespavali jednu noć koštao je 450 kn (naravno u pola cijene preko ponude dana, malo sam zbrulala stvari na trosjedu). Istina mogli smo za tu cijene prespavati dvije noći, ali ponudu sam vidjela dan prekasno. Razmišljala sam da li da odustanem jer zanimljivo kada sam pitala da li im je svejedno ostane li tu noć prazno ili mi spuste cijenu na 300 kn, odgovor je bio da je bolje neka stoji prazno. I sada da još malo pojasnim kako se kod nas računa što je apartman za 30 do 50 eura po danu, ovisno u kojem je dijelu jadranske obale ili otoka. U jednu sobu cca 5x4 kvadratna metra (a to je veći apartman) smjesti se dva kreveta plus jedan na razvlačenje. Minijaturni ormar. Noćne lampice se stavljaju iznad kreveta kako ne bi trebali ormarići ili se dodaju štokrli reda radi. Od jednog dijela sobe odvoji se knaufom tzv. kupaona u koju jedva stane jedan čovjek, a na istom zidu od kojeg je odvojen prostor za kupaonu stavlja se minijaturna kuhinja (sudoper, jedan element dolje, jedan na zid, peć, eventualno još jedan element ako je peć na plinsku bocu, ispred kreveta stol i tri stolca). Ti i takvi apartmani imaju, a ponekad i ne ako su u prizemlju, balkon ili terasu koja je kad-i-kad velika kao i apartman. Tko god je na našem moru mogao bilo što od svoje kuće, stana pretvoriti u takav apartman pretvorio je i pokušava u dva ljetna mjeseca zaraditi toliko da može preživjeti do drugog ljeta. Osobno me to ljuti. Znamo da stranci nisu idioti (osim poneki koji se daju prevariti preko internetske ponude) i da žele imati možda ne onakav komfor kao doma, nego pristojan. Pristojan bi bio da je soba za spavanje odvojena od kuhinje i da si čovjek može fino frigat ribu, a da mu poslije neće sve imati miris frigane ribe. Pristojan bi bio da se bar možeš okrenut oko sebe u kupaoni i pristojan bi bio da ima realnu cijenu za ono što nudi. Moja obitelj koja ne živi u Lijepoj Našoj i ove godine odlazi u Francusku jer će za iste novce biti duže u boljem smještaju nego ovdje. Dovoljno je vidjeti koliko se apartmana, sa tim Bože pomozi sniženjima, nudi uzduž Jadrana na internetu pa da vam je odmah jasno kako ni ova sezona neće biti onako sjajna kako vrli ministar prognozira.

- 14:46 - Komentari (20) - Isprintaj - #