život je kako kada

< lipanj, 2014 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

06.06.2014., petak

Montagnana

Ponekad me naljute neki napisi pa ne izdržim šutjeti. Viknem, kriknem, zapišem, posvađam se sa familijom i ohladim se nakon što ispušem ljutnju. I tako sasvim smirena vraćam se na putovanje kroz talijansku pokrajinu Veneto. Nakon Mantove jer nam je bilo zacrtano u itineraru dolazimo vidjeti grad koji je još uvijek cijel opasan savršeno uščuvanim zidinama. Tek kada ih vidite shvatite koliko je to morao biti velik grad u srednjem vijeku. Montagnana. Očito nije previše u popisu turističkih organizacija jer je osim nas jedva koga od turista bilo. Uglavnom zastane vam dah od pogleda na te zidine iz petnaestog-šesnaestog stoljeća. Ostavljamo auto izvan gradskih zidina jer se grad s vremenom proširio i danas cijeli izgleda kao grad u gradu iako je izvan zidina sve u zelenilu. Impozantna veličina zidova poziva da se uz njih slikate ili da jedan od ulaza u grad pokušate cijeli uhvatiti bez ljudi, no iako tog dana nije bilo ne znam koliko turista nisam uspjela. Izvan zidina je bio poznati opkop koji je danas zarastao travom, a ni naznaka mosta nema, tek pošljunčan dio gdje je nekada bio most. Kao i svuda glavnim trgom dominira gotička katedrala iz 15-16 stoljeća nije zabranjeno fotkanje, ali ne koristiti fleš piše upozorenje pa su fotke slabije kvalitete
Trg je gotovo prazan, nešto malo ljudi kupuje povrće i voće, lagano je nešto škrapalo pa smo i mi požurili kupiti jagode dok ja hvatam još zanimljiv dvorac nisam sigurna koji je od dva poznata San Zeno ili Rocca degli Alberi. Ponestaje mi vremena za saznati. Hvatam drugu stranu trga
Spuštamo se ulicom prema izlazu. Ispred nas gradski redari i još jedan pogled na zidine izvana i nastavljamo put prema Camping Oasi.
- 07:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #