život je kako kada

< svibanj, 2014 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

18.05.2014., nedjelja

Dublin ili kako sam se smrzla

Ne malo iznenađenje me pogodilo vidjevši jutros da mi je put u Irsku priskrbio blog tjedna. Hvala uredništvu, hvala svima koji svrate u ovaj moj kutak riječi i fotkica. Hvala na svakom komentaru i sugestiji.
Da nastavim sa razgledavanjem Dublina. Kako se sunce igralo skrivača među oblacima tako su neke fotke bolje neke slabije jer u jednom mi je trenutku bio pun kufer stalnog mijenjanja parametara na fotiću. Dakle Trinity College, gužva na ulazu, ali već u dvorištu sve se razblaži jer studenti brzaju svatko prema svom rasporedu. Stvarno sam zadivljeno gledala te stare zgrade tako uređene. Unutrašnjost dvorišta prekrasno čista, održavani travnjaci, ogromna stabla i magnolije u cvatu. Najvažnije književno ili povijesno blago smatra se Book of Kells koja se nalazi tu u biblioteci Trinity collegea.
Biblija koja je iz osamstote godine po navodima u povijesti Irske. Ovaj put je nismo išli pogledati jer nam je vrijeme bilo ograničeno. Naravno da sam se zapiknula u svaku fasadu, a o satovima da ne govorim. Nema šanse da u Dublinu zakasnite bilo kuda. Gotovo na svakoj zgradi vidjet ćete sat. A boja, stvarno vole tu zelenu. Neke zgrade su posebno zanimljive jer me podsjećaju na Rim. Naravno da smo prošetali gradskim parkom koji je doslovno u samom srcu Dublina. nekima ne smeta ni mokra trava. za nas turiste. Sva sreća kiša nije jako padala i rijetko je tko otvarao kišobran, a i kao da ih vjetar uopće nije smetao. Bila sam među rijetkima sa pokrivalom na glavi. Na glavnom trgu sam pokušala ovu Iglu, tako zovu taj u nebo uperen šiljasti predmet, uhvatiti cijelu, ali eto nedostaje sam vrh. A onda ponovo spomenik zanimljiv po tome što je sav crn. I naravno najvažniji spomenik čovjeku koji je izuzetno značajan za Irsku Charles Stewart Parnel. Naravno da sve što vas zanima o Irskoj možete saznati u Wikipediji pa nema smisla da vam ovdje prenosim. Naravno da sam iako smrznuta do kostiju klikala, klikala desetke i desetke fotkica, a to ćete vidjeti ne baš u tom obimu, u još jednom nastavku.

- 08:06 - Komentari (5) - Isprintaj - #