život je kako kada

< kolovoz, 2013 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

27.08.2013., utorak

Gdje su voditelji bloga

Blog, blogeri, moderatori, naslovnice, urednici, liste, kategorije. Nabrojih nekoliko riječi tek da povežem pitanja na koja ne znam tko ima odgovor. Otvaramo blog sa nakanom pisanja ili nekih drugih osobnih izražavanja. Neki znaju reći da stavljaju postove zbog sebe prvenstveno i nije im važno tko će ih čitati, gledati. No svi ipak znamo da to nije baš tako. Blog pišemo zato što želimo ostalim blogerima pokazati čime se sve uz obaveze koje moramo bavimo u slobodno vrijeme. Želimo drugim ljudima istog afiniteta ponuditi na uvid naše stvaranje, naš pogled na život i svijet koji nas okružuje. Sigurna sam da nam je drago kada nas posjete i ostavi svoj utisak u vidu komentara tzv. blogersko društvo. A sada pitanje urednicima, moderatorima; na koji način se stvara lista svih postova s obzirom da se na njoj ne nalaze svi postovi, pa čemu onda takva mogućnost izbora. Fresh lista je isto tako izbor po afinitetu „nekoga“ ili je program složen tako da odabire po nekom ključu. Pitah neke blogere da li oni nešto znaju o tome, ali nitko ništa ne zna, osim da se i oni pitaju o tome kako je blog koncipiran. Pokušala sam otkriti adresu za kontakt, ali klikom na polje kontakt otvara mi se gmail naslovna stranica. I na kraju mislim da bi bilo uljuđeno kada bi korisnici bloga mogli znati na koji način se organiziraju i vode liste. Ne vjerujem da će ovaj moj post osvanuti na fresh listi, a još manje na naslovnici i neću se čuditi, no bilo bi mi drago da saznam bar dio odgovora na postavljena pitanja.

27.08.2013.
- 12:58 - Komentari (11) - Isprintaj - #