D E L P H I N A

petak, 07.03.2008.

Šiločina...

Image Hosted by ImageShack.us


...malo sam grintava...nista strasno, samo vrijeme utjece na raspolozenje...a u nas na jugu je normalno da smo grintavi cim ne vidimo sunca 2 dana....a ja ga nisam vidjela...od vikenda...

...fali sunce, hocu setat, a danas sam nekako bolezljiva, jos k tome alergija opet uhvatila...bezze...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...svako jutro se parkiram kraj jednog gradskog parka...i za divno cudo nadjem mjesto...koje se ne placa...a to mjesto je nekako posebno, na uzvisini, s jedne strane pogled na grad, Lovrijenac, s druge strane na pucinu...a jutro, jos kad je suncano je stvarno posebno lijepo...tiho, mirno...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...vec par dana nije bilo takvo, juzina ne odustaje...nije onako lijepo svijetlo, ali isto sam se par puta okrenula oko sebe i malo skljocala...

Image Hosted by ImageShack.us


...ipak, kad puse jugo, more mi je nekako posebno, fino podivlja i pokaze svoju snagu...uzbuđujuće nekako...kad je bura...nekako bridi po povrsini, pjeni...ali kad je jugo, izmijesa ga cijeloga, more podivlja i meni se po jugu pokaze ono pravo, neobuzdano i mocno...ovdje se nije bas pokazalo u svoj svojoj jacini, ali je isto lijepo...ma more je uvijek lijepo...ne bih mogla zivjet bez njega...mislim da ipak nebih...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 20:16 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr