D E L P H I N A

četvrtak, 14.02.2008.

Sretno Valentinovo! :)

Image Hosted by ImageShack.us


...eto...sto da vam kazem, nego svi vi koji se volite, koji zelite biti voljeni...neka vam je sretno Valentinovo...neka vam ovaj dan bude poseban, a Valentinovo neka traje cijelu godinu, svaku godinu i uvijek...uvijek se osjecajte posebno, voljeno i sretno uz dragu osobu!

...evo, prije Valentinova bila sam malo sjetna jer sam mislila da cu ga provest sama, da mi nitko nece cestitat...znate one gluposti koje vam padnu na pamet kad gledate neku romanticnu komediju...gledate one zaljubljene parove...marketinski vas obasipaju srcima, crvenilom na svakom koraku, ljubavnim pjesmama, romanticnim komentarima...nešto o čemu ne biste toliko razmišljali, ali vas natantaju da vam se stalno vrti po glavi...

Image Hosted by ImageShack.us


...ali...i ja sam se prevarila...netko koga znam na mozda neuobicajen nacin i netko ko mi je iznenada banuo u zivot i nekako se lagano smjestio...sinoc me nazvao iz daleka, ali jaaako izdaleka, da me čuje, da mi cestita Valentinovo...ne moram vam pisat kako sam danas sretna cijeli dan...ne trazim ruze, cvijece, poklone...ovo je nesto sto za mene znaci Valentinovo i jako sam sretna sto sam ipak dio toga...i danas mi nista ne moze maknuti osmijeh sa lica...da li sam zaljubljena? ne mogu bas potvrdit...ali da se osjecam nekako lijepo, toplo i zadovoljno...e to sigurno...neka me malo na ovom mom oblaku....a vama saljem puno poljubaca! :)))

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:44 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr