D E L P H I N A

nedjelja, 03.02.2008.

"Sretan mi budi, Dubrovniče slavni...pod suncem juga, u krilu Svetog Vlaha"

...da, dragi moji, danas je Dan našega parca...zaštitnika našega Grada...Sv. Vlaha...

Image Hosted by ImageShack.us


...iako nas je pocetak Korizme malo uhitio na brzinu, pa se ovaj vikend trebalo i maškarat, a onda i rano dignut, ušminkat se malo i na misu, na procesiju...među svijet...

Image Hosted by ImageShack.us


...ee, lako je to bilo rec, ali ucinit...posebno nakon probančene noći...(o tome naknadno...ipak smo morali sve zbit u ova dva dana...)...ipak smo se mi natenane digli, i stigli , ako ništa na procesiju...koja je, iako je gledam svake godine, za mene ipak nesto posebno...lijepi mi je taj ugođaj...kad se skupe ljudi, pun grad, praznicko raspolozenje...i procesija, ljudi iz skoro svih domaćih župa kao i oni gostujućih, sa svojim barjacima...a na kraju svećenici sa moćima Sv. Vlaha...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...jedino mi je žao što sam moje Mljećane propustila dok sam tražila parking, ali zato sam uhvatila dio ugođaja...pa za sve koji niste bili...uživajte...ja jesam... :)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...iako nas je južina udavila i ne pušta već danima...imali smo sreće jer nismo pokisli ni sinoć ni danas...biće reko Sv. Vlaho..kad vec imaju volje da sve stignu i gustaju u svemu sto im se zbilo ovaj vikend...neka im bar kiša ne pada...hehe :)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...baš su mi slatka ova dječica u narodnoj nošnji...a još kad ovako potrefiš na cijelu obitelj koja se stavila i obukla komplet u narodnu nošnju...

Image Hosted by ImageShack.us


...i na kraju smo se još grlićali, da nas Sv. Vlaho sačuva od bolesti grla i da budemo zdravi...i pravac u potragu za autom i trka doma, jer sam iako zamantranim, da ne rečem mamurnim okom, škicnula jutros da je mama pravila pašticacu s njokama....uh, što obožavam feste! :)

Image Hosted by ImageShack.us

- 15:58 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr