D E L P H I N A

nedjelja, 06.01.2008.

Odoh ja, onda...

...ali vratit cu se...uzela sam godisnji malo...s ekipicom bookirala kucicu na Jahorini...i idemo malo uzivat u snijegu, tjedan dana i zimskom ugodjaju a i ja imam namjeru naucit skijat ove godine....volja je tu, oprema je tu...a sto ces, trebas bit "in", posebno kad zivis u Dubrovniku...kako ces od srama rec da nisi bio na skijanju...he he he...

...salu na stranu, ja i moje prije smo zivi dokaz da ako covjek hoce, sve moze, i putovat, i gustat, ne mora sve bit skupo, ali dozivljaj je tu...vazno se organizirat i imat pravu ekipu za to...a ja Bogu fala imam...zato, dragi moji, gustajte, ja cu isto nastojat, a dok me nema, evo vam malo slika meni jednog od najljepsih "vidikovaca" u mom gradu, jednog od najljepsih mjesta u mom gradu, za mene...uhvacenog nekidan, kad smo jos imali lijepo vrijeme...ko zna, mozda ove moje slike oćeraju oblake i ova ubitacna juzina napokon ferma...

...nadam se da ce bit puno slika i sa snijega, a do tada....

...kissy kissy...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 14:04 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr