Dellboy @ net - pjesmarica

utorak, 18.08.2009.

Jadni mi

O jadni mi, o jadni mi
što smo se ovdje rodili,
zar smo za ove mutne face
zemlju oslobodili.

Troši nam novac
Ivo moreplovac
na jahti plovi Jadranom
a mi u hladu, imamo Jadu,
što nas dere porezom.

A dok se sitni lopovi gone
državom vlada don korleone,
živimo usred demokratskog mraka
u džepu familije i rodijaka.

I baš je lako, živjeti tako
dok drugi troše moju lovu.
zemlja u krizi ka dnu nam klizi
Srebrenka ima haljinu novu.


P.S: Prvi put da je sve gotovo u isto vrijeme, tekst i mp3 i video.

18.08.2009. u 22:57 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



Listopad 2010 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Lipanj 2006 (1)
Veljača 2006 (3)
Prosinac 2005 (1)
Listopad 2005 (1)
Rujan 2005 (1)
Srpanj 2005 (2)
Lipanj 2005 (3)
Travanj 2005 (1)
Ožujak 2005 (2)
Veljača 2005 (2)
Siječanj 2005 (6)
Prosinac 2004 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Intro

Nemaš li ti pametnijeg posla? To će me mnogi pitati. Pa, istina, smišljati pjesmuljke o spodobama lijepe naše i njihovim nepodopštinama pa to sve "pucat" na web i ne djeluje baš previše normalno. No uklapa se u cijelu hrpu nenormalnosti u kojima i sa kojima živimo. A i nije to neki problem. Inspiracije, na žalost, ne manjka. Ovi naši biseri svakog dana prirede neko novo sranje koje zaslužuje biti opjevano. E, a kad već to opjevam onda to valja negdje i objaviti. Dosad je to išlo premijerno na news-e a stari dobri T-Zombix se potrudio da se ta "djela" nađu i na nekim stranicama i tako dođu do šireg kruga ljudi. Neki su to čitali iz radoznalosti, neki iz dosade a neki možda i po zadatku. Da se ubuduće i jedni i drugi i treći ne bi morali mnogo mučiti tražeći moje nove stihoklepine po bespućima inteneta dao sam si malo truda (stvarno malo, što se vidi iz priloženog) i složio ovu stranicu. Znam da danas celofan prodaje robu no nadam se da će netko ipak zaviriti i u sadržaj ovog mog paketića zamotanog u neki obični, bijeli, masni papir. Možda ovdje bude obratno pa sjajniji dio paketa bude ono unutra.

P.S. Samo se vi smijte. Jadrankin udžbenik su izbacili iz školskog programa. Rade prostor za moju zbirku pjesama.

Ispričnica

Dakle, unaprijed se ispričavam ako sam svojim pisanje nekoga povrijedio ili uvrijedio. Iako pišem o tipovima za koje mi se čini da se ne mogu uvrijediti neka, za svaki slučaj ova ispričnica bude tu.


Isprika i onima čija djela ili nedjela koristim kao inspiraciju, ideju ili predložak no to se zove parodija i tako mora biti. A priznat ćete i nije tako strašno. I da pojasnim jedno - nemam ništa osobno protiv neke naše stranke. Istina, nemam ništa ni za. Trenutno je najviše na tapeti Ivo i HDZ no ako ih na sljedećim izborima i skinemo s naše grbače budite bez brige. Bit će još pjesama. Nismo mi još te sreće da nas zapadne netko vrijedan, pametan i pošten. Jedino da i to počnemo uvoziti iz Europe. Sve drugo već uvozimo.
Hvala svima Vama koji navratite, pročitate i pregledate i možda nešto napišete. Hvala i pozdrav mom nepoznatom-poznatom suradniku Bijesuprvom.
P.S. Tko pjeva - zlo ne misli.

Linkovi naši svagdanji

Bijesprvi
Moj video
Index
Monitor
Iskon
Doktori
Lijepo, lijepo, neopisivo
CNN

Imam ja i mail















User:
Pass: