plivalište jedne delfinke

02.02.2005., srijeda

plan za danas ;-))

Koliki je intenzitet gužve na poslu u studenom i prosincu tolika je pustoš i dosada u siječnju i veljači. Katastrofa! Telefoni mrtvački šute, tu i tamo neki poslić iskrsne a dosadnooooooooo! Da poludiš. Danas nije iznimka. Čitav dan surfam, čitam neke glupe časopise, samo da mi dan brže prođe. Nikad mu kraja. Užas. Mrzim kad se dani vuku jer ti na poslu nemaš šta za raditi a moraš sjediti vražjih osam sati bez obzira ima li posla ili ne.

Smišljam današnji meni. Šta ću kuhati kad se vratim. Svinjetina u začinskom bilju pržena na naglo i kao prilog brokula i kuhani krumpir, ili možda pohani šampinjoni sa tartar umakom, krumpirićima i zelenom salatom ..... ma nemam pojma sve mi zvuči fino i što je najvažnije brzo se priprema.

Nakon toga malo odmora od fine papice a onda planiram zakonitom „dići tlak“ ;-)))
Nema odmora dok traje obnova ;-))))) Ovo vjerojatno zvuči kao sprdačina ali nije tako. Od silne želje da dobijemo bebu počinjem baljezgati.
Nadam se će se ovaj puta posrećiti.
Valjda postoji neki mali repati koji će biti brži od zvuka i doći do odredišta i što je najvažnije obaviti svoj dio posla. Za ostalo neka se ne brine. ;-))

Ajme meni....riječi mi se pozlatile!!!

Nadam se da kužite o čemu trabunjam.

- 13:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>