plivalište jedne delfinke

14.12.2004., utorak

opet na poslu

Evo jučer mene opet na poslu. Cijeli prošli tjedan provela sam zatvorena u stanu sa gripom. Glava mi je pucala, svaka koščica na tijelu me boljela a tu je i nezaobilazna povišena temperatura. Pa ti takav funkcioniraj. Katastrofa. I onda, umjesto da me ovi moji s posla ostave na miru da balavim, dave me cijele božje dane. Naravno da sam bolovanje provela uz comp. Radila sam svaki dan a mozak ne da mi je bio na rezervi nego totalno ispražnjen. Nisam mogla misliti. Za stvari koje radim u pola sata trebalo mi je duplo više vremena. A oni ne prestaju zvati. Danas više ne smiješ biti niti bolestan. Posao, posao i samo posao. Fuj. A jučer kad sam se pojavila u firmi nastala je takva navala na moj ured da sam jedva preživjela. Al ajde bar je sve riješeno.
A danas me čeka posjet zubaru. Već mi je sad muka od toga. Najradije bi se zavukla u mišju rupu. Nadam se samo da neće boljeti. Neka bude dobro kao prošli puta.
- 09:26 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>