plivalište jedne delfinke

19.11.2004., petak

zub i zmotani muž


24.11.2004.
Na ovome mjestu do jučer stajao je moj post na temu zuba i zmotanog muža. Gdje je sad? Samo nebo zna. Od pada servera nestao je netragom. Da odmah ne pomislite kako je vaša delfinka glupa i netalentirana kokoš koja je sama slučajno pobrisala vlastiti post - VARATE SE. Žao mi je samo što ga nisam negdje spremila. Ali nema veze. Oni koji su ga željeli pročitati, pročitali su ga, a sad zaista nemam inspiracije da improviziram i ponavljam što je pisalo.



(par minuta kasnije) .....evo posta natrag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Zahvaljujući pomoći FELICIJE preko Monitor foruma uspjela sam preko Google-a pronaći svoj izgubljeni post. Tehnologijom copy - paste vraćam vam ga u cjelosti. Felicija još jednom se zahvaljujem!!



Joooj. Kako je jučer bilo dobro kod zubara. I to samo zato jer me NIŠTA nije boljelo!
Bzzzzz, Bzzzzz.........pljuni. Bzzzzz, Bzzzzzzzzzzzzzzzzz........pljuni. Pa onda nekakva "svrdla" ušarafi u zub, i onda izvlači van (nemam pojma kaj radi niti kako se to zove). I tako 10-15 puta. Pa me pita: "Jel' osjećaš ovo?"
Isuse....ja se već pripremila na boli neviđenih razmjera. Kad ono .....NIŠTA!!!
Došla sam doma sretna ko mala beba. Muž je mislio da sam dobila na lutriji! Čak me i glava prestala boljeti kad sam izašla iz ordinacije. Boljela me cijeli božji dan i već sam mislila da ću poludjeti. Šta ti je stres!
A jutros!!! :-)))
Nakon kraćeg izljeva nervoze (s moje strane) izađem iz stana i krenem na posao. Na pola puta zvoni mobitel. Muž! Šta je sad, koji vrag!?

"Samo da ti kažem da nisam zaboravio. SRETAN TI ROĐENDAN!"

??????????????????????????????????????????????????????????????

"Jel' ti to mene zezaš?"- pitam ja njega. – "Znaš li ti koji je danas datum?"
"Pa, 26. NARAVNO!" – nadobudno će on.

"Malo si pobrkao lončiće. Danas ti je 19.!!! 26. je idući petak!!!" – umirem od smijeha
...sa druge strane samo muk. Ja ne mogu k sebi doći od smijeha. Jadan!
"A ja sam zabrijao da je danas 26.!" – snuždeno će on.

Nisam se mogla prestati smijati. Morat ću ga danas utješiti.

- 10:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>