Delboy mirror - vijesti s tržnice i okolice

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

delboy mirror @ ` ` @ @ @ @
Mjesečnik u kojemu ćete svakoga tjedna moći pročitati dnevno svježe informacije o kojima svi druge šute, samo zato što ne znaju ništa o njima!

E-Majl, pa linkovi ` @ ` ` ` `
Ako nešto oćete, a nećete reći javno, javite se na e-majl:
delboy
A vođe su neki linkovi:
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Tipdana

@ @
Free Hit Counter
Hit Counter

29.08.2004., nedjelja

Sponzoruše i stočni sajam u Mikluševcima

Prošetah sinoćke malo gradom i usputnim birtijama, klubovima, barovima i diskotekama. Na stranu ovaj puta što gdje god dođem oko mene sama djeca. Ono što me fasciniralo su žene, djevojke, djevojčice...
Obučene po kalupu, skoro sve jednako. Uske majice i polumajice, minići dopičnjaci i špic papak štiklice. Našminkane uglavnom kao najjeftinije uličarke ili kao moj pijani stric Antiša kada se za maškare oblači u seljnčuru! Sve to i ne bi bilo tako loše da ih se 80% da ima imalo ukusa ne bi NIKADA tako obuklo. Zgodne djevojke, kojima to (koliko god jeftino izgledalo) ipak stoji, uredu! Ali, ovo ostalo!!! Katastrofa, kipi na sve strane!!! Uglavnom sve, ma kako god izgledale, ne prezaju ni pred čim kako bi skrenule pažnju mužjaka na sebe, dobile neku cugu i da prostite, vjerovatno pokoju boleštinu. E, sada dolazimo i do drugog dijela naslova. Sve me ovo podsjetilo na dane mojeg ranog djetinjstva kada me djed vodio na sajam stoke u Mikluševce. Svi lijepo dotjerali svoju živinu kako bi ju što bolje prodali, a u velikoj većini slučajeva i jedni i drugi samo pokušavaju utrapiti muda pod bubrege!
Živijo narode!
- 15:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>