Utvrde oko srca



Podigao sam visoke utvrde oko srca
sazidao ih teškom mukom
da zaštitim ono malo što je ostalo skriveno
od svijeta i ljudi, neprijatelja svega što jesam

Ne smiju doprijeti do njega,
Uzet će mi ono najsvetije,
poznam te zvijeri,
oskrvnuti će mi najmilije

zato ih podigoh, te ogromne zidine,
tu jesam ovo što jesam.

07.05.2010.god., Lištani DV

Blagdan je Srca Isusova. Posebno sam vezan uz Srce Isusovo, iz Njega crpim snagu i volju za naprijed, pobožnost prema Rani Srca Isusova me oduševljava uvijek iznova, tu dubinu milosrđa jednostavno razum ne može shvatiti, duša tu igra glavnu ulogu.

Osjećam se nekad toliko usamljeno u ovom svijetu promatrajući kako mi život polako postaje svakodnevno proživljavanje Evanđelja, za čim se žudio ovih posljednih mjeseci. Zašto usamljeno? Pa tužno je vidjeti sve te ljude koji ne žele upoznati ljepotu Krista i Njegova Srca, Oca i Duha Svetoga, koji nas prožima u svim sferama našega života. Čudno je to, ali zapitao se zašto se katolike kada javno izjašnjavaju svoju vjeru na ulicama gleda s prezirom i s gađenjem, dok za ostale religije prisutne u ovoj zemlji je to sasvim normalno (recimo hare krišna kada kontaju svoju mantru na dnu Marmotove ulice u Splitu, unitko se ne buni, a mi ne smijemo imati procesiju po gradu za Tijelovo)? Katolike osuđuju katolici, zanimljivo. A ja se nedjeljom osjećam među silnim svijetom usamljen sa Isusom koji nas sve jednako ljubi. Katolici, tko vam je utvrde porušio?

Ne, ja svoje utvrde ne dam, ne dam zidine ogrome, naoružao sam se i obukao sam kacigu, odjelo, spremio mač, borba je već odavno počela, borba za Istinu, koja je jedna - Isus Krist jest Gospodin.


11.06.2010. u 15:51 · Ostavi komentar (13) · Isprintaj · #