Urban Intelekt



Sve je ništa, ništa je sve, oh! Moje misli su predragocjene.
Novi Raskoljnikov, da, to sam ja: mršav, blijed i raščupan

Nisam kao djeca ruralna, moja furka je urbana,
Liberal-gender-vegeteranijsko-ljevičarsko-urbana

Nacionalnost, ja to ne trebam, Jamajka je moja država,
Sam sebi sam religija, moj život je bez anomalija

Upirat ću prstom, a bit ću pasivan, uvijek, uvijek protiv sustava,
sebe neću i ne želim mijenjati, sustav nek se meni prilagođava

svibanj, 2010. god, Z.Ć

Ne osuđujem nikoga, sam sam pripadao ovoj vrsti ljudi i mislim da jednim dijelom još pripadam. Ali nikako mi neće biti jasno kako netko se može boriti za mir u svijetu i tako ga pogađati nevolje u nekoj dalekoj zemlji, a u svojoj kući ne priča s roditeljima, s njima je u vječnom ratu, čak i mržnji, niti će mi ikada biti jasno kako se netko može toliko zalagati za prava životinja, protiv njihova istrebljivanja i ubijanja, za njihovu slobodu življenja, a ne može se zalagati protiv pobačaja, a svake sekunde se pobaci jedno dijete.



Vaš Defton.
Bvb

28.05.2010. u 11:43 · Ostavi komentar (14) · Isprintaj · #