Pjesma pjesniku



Kao što vidiš tj. čitaš,
ni ova pjesma nema bogatih riječi
niti je ona prožeta ritmon,
niti ima posebni sklad,
uostalom, zar ga mora imati?

Ona jednostavno jest ono što jest
i ništa drugo ne može biti.
Zapravo, ona je dio mene,
a kakav sam ja takva je i ona

Ja nisam pjesnik, nego samo jeftin stihoklepac
nisam čuđenje u svijetu,
ne znam forme niti praviti rime,
a poeziju ne čitam, nisam uopće načitan,
samo sam iskren.

I ovo što čitaš, ne znam da li je pjesma,
možda prije samo odraz jedne duše...

07.05.2010, Lištani, Duhovne vježbe
Poklon Nadripjesniku Mateju


O čemu pisat, često se pitam? I razmišljam o tome da li je pametno objavljivati išta više u ovo blogosferi koja je meni, uglavnom izvor stresa i nemira. Uvoditi neke ljude pod akronimom u svoju intimu nije najpametnije i sve mi se čini da to više nema smisla. Ova toliko nebitna stvar zaokupi mi čitav dan i misli i mozak, postala je na neki način obveza, zla naslada pogledati komentare i vidjeti tko ti je počeo soliti pamet sa prepotentnim komentarima ili tko te pohvalio i zašto samo imaš 7 komentara?
No ovaj post je posveta jednom blogoprijatelju koju je napustio blogosferu i podržavam ga u tome. Šteta što ja nisam tako jak da se oslobodim, ali vjerujem da moja misija nije još ispunjena.

Dragi nadripjesniče Matej, nisam te ni poznavao, pročitao sam par tvojih pjesama koje nisam razumio jer nisam imao Klaića uza se, znam samo po par tvojih iskrenih komentara i po onim raspravama što si ih vodio na mom blogu. Iz toga malo se moglo vidjeti da se iza tih riječi krije čovjek bez koprene na očima, onaj koji jasno vidi svijet i koji sposoban osjetiti i živjeti Istinu – Isusa. Tvoj britak intelekt me se dojmio, razumnost i ralučivanje istine i laži i pogled ispod površine ostavio je trag u meni i stekao sam veliko poštovanje prema tebi. Zato ti sada odajem čast i veselim se tvojem oslobođenju od ovog virtualnog geta i pronalaženju pravo Mira u Isusu Kristu. Hvala ti što nisi bio mirotvoraca kakvog svijet očekuje, nego onaj Kristov koji udara na savjest i daje pravo svjetlo na stvari koje se razmatraju.
Nadam se da ćeš još koji put navratiti na moj blog i nastaviti podržavati moju nemoguću misiju koju Bog čini mogućom. Ova pjesma nije o tebi već od meni, pokušaju traženja originalnosti u poeziji. Nisam riječiti čovjek bar što se tiče spisateljstva ali iskrenost ne krijem. Hvala ti što pružaš uzor nama nazovi poetičarima-patetičarima! ;)
Bog te blagoslovio na tvom putu i dao ti Duha Svetoga spoznaš svoj pravi poziv i da vršiš Volju Njegovu.
Defton – Zdravko.


Da, dragi blogeri i blogerice, čitatelji koji se krijete iza IP adrese vašeg računala, teško je biti ovdje među svim ovim poluanonimcima i vrlo se rijetko nađe jedan iskren, ali Bogu hvala u zadnje vrijeme ima ih na mom blogu dosta i nadam se da ćemo uspijeti stvoriti jedno zajedništo i dati jedno svjedočanstvo u blogosferi i prenijeti Riječ Božju svima onima koji je traže. U ovom ispraznom nužnom zlo Internetu potrebno izvući dobro i oko njega se okupljati i graditi bolji svijet pa makar mi i bili u moralnom getu kako kažu neki novinari, ali znat ćemo da se u tome getu krije Istina oko koje se valja truditi. Možda je ovo jedan korak ka ostvarenju Katoličke Blogerske Zajednice, vidjet ćemo, ali ustrajiti i moliti treba..



Rimljanima 8,28-38

Naum spasenja

Znamo pak da Bog u svemu na dobro surađuje s onima koji ga ljube, s onima koji su odlukom njegovom pozvani. Jer koje predvidje, te i predodredi da budu suobličeni slici Sina njegova te da on bude prvorođenac među mnogom braćom. Koje pak predodredi, te i pozva; koje pozva, te i opravda; koje opravda, te i proslavi.
Što ćemo dakle na to reći? Ako je Bog za nas, tko će protiv nas? Ta on ni svojega Sina nije poštedio, nego ga je za sve nas predao! Kako nam onda s njime neće sve darovati?

Pjesan ljubavi Božjoj

Tko će optužiti izabranike Božje? Bog opravdava! Tko će osuditi? Krist Isus umrije, štoviše i uskrsnu, on je i zdesna Bogu - on se baš zauzima za nas! Tko će nas rastaviti od ljubavi Kristove? Nevolja? Tjeskoba? Progonstvo? Glad? Golotinja? Pogibao? Mač? Kao što je pisano:

Poradi tebe ubijaju nas dan za danom
i mi smo im ko ovce za klanje.


U svemu tome nadmoćno pobjeđujemo po onome koji nas uzljubi.
Uvjeren sam doista: ni smrt ni život, ni anđeli ni vlasti, ni sadašnjost ni budućnost, ni sile, 39ni dubina ni visina, ni ikoji drugi stvor neće nas moći rastaviti od ljubavi Božje u Kristu Isusu Gospodinu našem.


Vaš Defton!
BVB

PS. Podržavam Don Kaćunka oko njegova posta u Metallici. Sasvim je u pravu, ja sam osobno bio njihovih vjerni slušatelj 5 godina i znao sam svaku njihovu pjesmu napamet čak i onu Mercyful Fate kojom definitvno odaju počast Sotoni. Na netu se može naći njihovi par slika gdje se kite sotonističkim simbolima i izokrenutim križevima i naravno sami su dali intervju što misle Kristu. A uostalom po plodovama se poznaju i njihovi životi daju jedno svjedočanstvo..

19.05.2010. u 15:07 · Ostavi komentar (13) · Isprintaj · #