Nanovo



Pokušati biti što nisam, ne mogu niti želim,
To što bijah do sada djelo je drugih,
Jer začet sam kao tabula rasa,
I ipak za mene, na svu sreću, ima spasa.

Razum me ograničava i sputaje,
Jer koliko je velik toliko je i konačan,
Ali duh sjedinjen s Bogom je beskonačan
I u njega mogu stati neograničene količine
Ono što jest od Njega i nažalost,
I onoga što nije

No, Bog je svemoguć i mogu se opet nanovo roditi,
Obrisati i biti čist kao u trenutku začeća,
Jer već u utrobi mi bijaše određeno ponašanje...

Z.Ć. 03.01.2010.god, Tomislavgrad

Blaženi Ivan Merz kaže:

Žrtvujmo sekundu ovoga života da uđemo u beskonačno nebo.
Upotrijebiti sve energije da spasimo naše duše i što više duša naših bližnjih

Pismo roditeljima iz Pariza, 9.X.1921.

Ako naime vjerujemo u apsolutno Božanstvo, tada nema slučaja (Lk. 12,1-8). Moramo dakle činiti uvijek volju Božju i ako On hoće da gladujemo, gladujmo; ako On traži da damo sebi glavu otsjeći, recimo: hvala Bogu! Osim toga valja znati da dragi Bog nikada neće natovariti na čovjeka onaj teret koji ne bi mogao podnijeti.... Pošto smo tako sretni da znamo da je ovaj život vrlo kratka faza i da ćemo zatim biti u vječnome nebu, budimo junački, žrtvujmo sekundu ovoga života da uđemo u beskonačno nebo. Molim javite mi svaku opozicionalnu misao, da tako uzmognemo u međusobnom nastojanju za ovo dvadeset-trideset godina, što nam je možda biti na zemlji, upotrijebiti sve naše energije da spasimo naše duše i što više duša naših bližnjih... Ljubi vas vaš sin i brat u Isusu Kristu. Na dan sv. Dionizija Areopagita.


07.03.2010. u 16:55 · Ostavi komentar (3) · Isprintaj · #