Psalam; Srce Isusovo

"Dođite k meni svi koji ste izmoreni i opterećeni i ja ću vas odmoriti.
Uzmite jaram moj na sebe, učite se od mene jer sam krotka i ponizna srca i naći ćete spokoj dušama svojim.
Uistinu, jaram je moj sladak i breme moje lako."
Mt 11, 28-30


Image Hosted by ImageShack.us


Pozovi me u vrtove svoje
I daj da jedem od tvojih plodova
Jer moja duša žedna je sokova tvojih
Moje srce tebe je željno
Uz zvukove bubnjeva i citri
Zaplešimo uz melodije anđeoskih pjesama
Hosana, Hosana!
Kliče duh moj,mojem Gospodinu!

Uzmi me pod okrilje svoje
Povedi me u vrtove svoje,
Na izvore života me odvedi
Da ne umrem nikada i da Ti
Vječno pjevam pjesmu hvale
S anđelima tvojim i narodima
Što si ih sebi
Uz zvukove božanskih harfi i citri
Bubnjeva i trublja
S korovima nebeskim: Hosana, Hosana!

Duša moja tvojih plodova je gladna
I sokova tvojih žedna, odvedi me u vrtove svoje
U Vječni dom svoj Ti me uvedi,
Da do Vjekova Tebe slavim
Jer Ti podloži pod noge svoje
Sve dušmane i neprijatelje moje
Uvedi me, duša moja čeka..
Povedi me u vrtove svoje

Z., Split 2009

Divan je danas blagdan, blagdan Srca Isusova u Katoličkoj crkvi. Meni osobno, jedna od najdražih pobožnosti, a ujedno jedna od prvih mojih pobožnosti. Kad se tek bio na tragu vjere, našao sam u kući dva molitvenika: Presveto Srce Isusovu (1974.godina mislim) i mali molitvenik Obitelj Presvetog Srca Isusova s lijepim devetnicama, posvetama i molitvama (tada nisam znao što je devetnica, ali molio sam). Bila je jedna molitva,svaki dan sam je bio molio, sve što bih spomenuo u njoj bilo bi uslišano. I ta molitva me duhovno obogaćivala.
Tada sam otkrio da je u Crkvi puno toga više nego što se predstavlja. Nekima je Bog dao posebne milosti, a danas bih volio spomeniti Sveta Margareta Marija Alacoque.
Preko njen nam je Gospodin podario pobožnost prema svome ranjenom i izmučenom Srcu.

Sv. Margareta Marija imala je od 1673. g. do 1675. g. nekoliko viđenja Srca Isusova. U jednom od posljednjih koje se obično zove "veliko ukazanje", a bilo je 16. lipnja 1675. g., u tijelovskoj osmini, Isus daje nalog za uvođenje blagdana Srca Isusova: " Stoga od tebe tražim da prvi petak nakon tijelovske osmine bude posvećen naročitom blagdanu u čast moga Srca, da mu se na taj dan učini časna naknada i prošnja naknadnom pričešću kako bi se naknadilo za sve nedostatke poštovanja dok je moje Tijelo u Euharistiji bilo izloženo na oltarima. " Na svršetku poruke Isus obećaje nagradu svima onima koji budu svetkovali blagdan njegova Srca: " Obećajem ti da će se moje Srce raširiti da obilno izlije bujice svoje božanske ljubavi na sve one koji mu budu iskazali tu čast, i koji će nastojati da je i drugi iskazuju."
(izvor: wikipedia.org)

Kolika je dubina te pobožnosti, to vam mogu posvjedočiti. Za Novu godinu sam odlučio početi molitvi devetnicu Srcu Isusovu sv.Alfronsa Liguoria. Ljubav koja me je tijekom i poslje te deventice ispunjavala, to je zaista neopisivo, kao da mi je srce naraslo. Nekad nam Gospodin udjeli tako posebne milosti da nas potakne da idemo dalje za njim i uranjamo dublje u Njegovo Presveto Srce.

Image Hosted by ImageShack.us


Tako i ova moja pjesma izražava duboki čežnju za Gospodinovom Ljubavi, vrtovi su Njegovo Beskonačno Srce koji krije toliko tajni, želja mi je da tu prebivam...

Preporučavam vam jednu molitvu iz molitvenika Kraljice Mira:

O Presveto Srce Isusova izvore svakoga dobra
ja ti se klanjam ,
vjerujem u te,
ufam se u te,
ja te ljubim.
Tebi poklanjam ovo svoje siromašno srce.
Učini ga poniznim, strpljivim i čistim,
da u svemu odgovara tvojim željama
Daj o dobri Isuse
da ja živim u tebi i ti u meni.
Štiti me u opasnostima,
tješi me u nevoljama,
udijeli mi zdravlje duha, duše i tijela.
Blagoslovi sav moj rad
i daj mi milost svete smrti. Amen!


Preporuča se da se molitva moli više puta dnevno,polagano i smireno, s vjerom i pouzdanjem, prije i poslije Pričesti, ujutro, navečer, pri radu, u nevoljama itd., i veli Crkveno učiteljstvo Vrhbosanske nadbiskupija, da će nas dovesti bliže Srcu Isusovu i Njemu samome.
Osobno je molim svaki dan, a plodove molitve sakupljam. :)

Naravno, uz Srce Isusovu odmah ide i Srce Marijino, najlakši put do Isusova Srca!
Image Hosted by ImageShack.us


Moja molitva za sve vas:
Vječni, predragi i milostivi Oče! Pogledaj na izranjeno i izmučeno Srce Svoga Preljubljenoga Sina, našega Gospodina Isusa Krista. U Njegovu presvetu Ranu stavljam sve čitatelje ovoga bloga i čitatelje njihovih blogova i cijelu blogosferu, za vjernike i nevjernike, neka se u Njoj obogate njihove duše i srce njihovo neka se okrijepi. Usadi im želju da potraže Tebe, pravu Istinu i čuvaj ih od zamkih zloga! Ti, Oče, koji si jedini dobar, milostiv budi nama svima po Ranjenom Srcu Majke naše Marije koja uvijek zagovara za nas, svoju dječicu! Amen!


Vaš Defton!
Bvb!

19.06.2009. u 07:00 · Ostavi komentar (14) · Isprintaj · #