Duhovni labirint

Ps 26,11 A ja u nedužnosti svojoj hodim: izbavi me, milostiv mi budi.

Image Hosted by ImageShack.us


Kao u labirintu, izgubio sam se
u Tvojoj silnoj Ljubavi
i kao da gubim Nju
koje nisam dostajan
i skrivam se u rupama svijeta
izbjegavajući svaki Tvoj iskreni poziv,
nesvjesno ili svjesno, svejedno je

a moje srce hiti k Tebi
slično djetešću gladnom,
privilo bi se majci uz grudi,
da se nahrani svakim Tvojim poticajem
i svakom misli koja je od Tebe dana,
ja sve zatrpavam ispražnoću
i čini mi se da bježim
udaljavam se od onoga
što želim
od onoga čemu težim

Do kada ćeš me voditi kroz taj labirint?
ili možda nisi Ti,
možda sam ja sam se izgubio u njemu
i ne želim iz njega izaći..

Pomozi mi, oslobodi me od mene,
jer izgubljen ne želim biti...

Z.

04.06.2009. u 17:00 · Ostavi komentar (23) · Isprintaj · #