Istina

Upoznat ćete istinu i istina će vas osloboditi (Iv 8,32)

Image Hosted by ImageShack.us


U beskraju tihog nemira,
koji razdire sklad moje pročišćene duše,
negdje vidim neko mutno lice
koje me nijemo gleda i kao da čeka kada posrnem

Tiho kao voda što razdire kamen,
razdire i uvlači se duboko u pore moga srca
gdje se veže za još nezacijeljene rane duge prošlosti,
a kao da traje jedan dan ili sat;
prošlost ili zaborav ili laž,
mi nameće

tiho, šapatom, laskajući mojoj čvrstoj savjesti,
zna što će reći i kako poljuljati i kako uzdrmati
kao da me veže za ono buduće, koje neće biti,
kojeg nema niti postoji niti može biti

niti prošlost može mi vratiti niti budućnost može mi proreći
jedino ovaj trenutak je stvaran
on je kao čvrsta stijena, postojan i istinit
i ovaj trenutak i ovaj trenutak i...
odlučih: samo ću njih mjenjati


Prošlost ne mogu vratit, i za nju me ne smije nitko drugi optuživati doli ja sam sebe, što sam napravio - napravio, tko sam ili što sam bio to je bila laž, to je bilo nestvarno iluzija neke "slobodne osobe" koja je bila izgubljena u svijetu laži koji je pod vodstvom oca laži. Gdje god pogledam, laž, laž, laž... televizija - laž, radio - laž, pjesme - laži, same laži. Laži se serviraju djeci, mladima, starima, pametnim i glupima, školovanima i seljacima, gdje se nalazim.. što je Istina, gdje je Istina?
Budućnost, gledanje u nju samo mi daje osjećaj ako mislim da je mogu promijeniti ili nešto izbjeći ili nešto postići da lažem sam sebe, jer iščekivanje da će mi nešto možda doći samo od sebe, da će moje sanjarenje ostaviti neki trag i da će se nešto o toga ostvariti...opet laž...
Ali kako utjecati i na prošlost i na budućnost...da budućnost ne postane lažna prošlost? Jedino što imam je sadašnjost tj. ovaj trenutak i on je uvijek istiniti i pravi i stvaran i njega mjenjati i odluke koje dolaze u sadašnjisnim trenucima i radnje koje sada radim i u sve što se sada u ovom trenutku događa bit će jednostavno posljedica za onu budućnost koja će postati prošlost,istinita ili lažna...jer loše obavljen posao ostavlja velike posljedice, zato ako u ovaj trenutak unesem toliko ljubavi i radosti što mogu znati da postojim dok ovo pišem, postoje ove riječi u mojoj glavi koje se prenose na ovu tipkovnicu i te riječi, ja znam, da će netko pročitati i one nekome mogu pomoći ili promijeniti način razmišljanja ili možda barem malo ga potaknuti da promisli o odlukama koje donese u sadašnjim trenucima i možda shvate da sve što imaju je zapravo jest sadašnjost i da suviše zabrinjavanje za neki drugi trenutak u budućnosti ili zabrinutost za ono što smo učinili loše nema zapravo smisla, jer savjest koja nam uvijek daje prvo istiniti odgovor na pitanje što sada, a onda se umiješa i ona druga strana koja navodi kao što je navela i Evu da pojede grijeh, jabuku - malum - zlo.
Kršćani, pogotovo Katolici imaju mogućnost uvijek živjeti u sadašnjosti i uvijek iz te sadašnjosti izvlačiti najbolje jer kako ja to vidim svojim iskustvom Vjere sadašnjost jest u biti Isus, centralna Osoba svemira, nikad dovoljna shvaćene, niti razumljena od strane Njegovih ovaca, a niti od poganski stada. Ljubav - Otac, Sin i Duh Sveti, ako netko pokuša unijeti samo malo Ljubavi u sadašnji trenutak za sebe i za drugoga, a prije unijeti i ljubav za Ljubav, da malo razmisli od sebi i Onom koji već dvije tisuće godina rađa svece koji su mjenjali budućnosti s ljubavi prema Ljubavi koja mjenja ne samo vrijeme nego i materiju i duhovnu stvarnost, vidjeti će kako se budućnost pretvara u Istinu. Otići na sv. Misu nedjeljom samo radi reda, radi običaja sigurno neću promijeniti nešto, ali ako odem s pitanjem mogu li nešto promijeniti, ako zamolim toga Isusa, uputim mu molitvu koju ili pitanje, da ga pogledam kao da je stvaran da jest u onoj Hostiji koju svećenik podigne u Pretvorbi, da zapitam da li je On stvarno Onaj koji Jest, koji mi može pomoći da promijenim nešto. Ali ne, ja ću stajati sa strane, pljuvati, rugati se svakoj svetosti, ogovarati. Mislim, ako ti je dano zašto ne probati, ako ti je omogućeno zašto ne pobuditi malo zanimanje za to, za tu Žrtvu, za taj Križ, pa ništa me ne košta?? Ako sam mogao i za onim zlim poći iz znatiželje idem i za ovim.....

Vaš Defton
BVB
:)
PS. Sviđa mi se ovaj način toka svijesti.

-----------------------------------------------------------
Ako koji kritičar,koji ovo pročita,umisli da ja ovdje od pretjerane pobožnosti pregonim,on me - jao - nerazumije,ili jer je tjelesan čovjek pa mu ne prijaju duhovne stvari,ili jer je čovjek svjetovan pa nemože primiti Duha Svetoga,ili jer je ohol prosuđivač koji osuđuje ili prezire sve što ne razumije. Ali mene razumiju duše koje se nisu rodile ni od krvi,ni od volje tjelesne,ni od volje muževlje ,nego od Boga (usp.Iv 1,13) i Marije,i ovo im se sviđa;a za njih i pišem sve ovo.... (sv. Ljudevit Marija Grignion Montfortski - Rasprava o pravoj pobožnosti prema Presvetoj Djevici Mariji, br.180)

14.02.2009. u 20:34 · Ostavi komentar (24) · Isprintaj · #