Image Hosted by ImageShack.us


O,ti čudna nebeska ptico
Lutalico!
Reci, gdje si sve bila?
Bi li znatiželjnom strancu,
Uslišala želju,ispričala što si vidjela?
zašto perje tvoje
Nije više bijele boje?
zbog čega tvoja krila
Nisu više fina?
Gdje ti je nestao sjaj
I kad ce lutanju tvome biti kraj?

Stranče, puno pitaš.
A čini mi se da i ti skitaš.
Od leta, umorna sam
Snage ja više nemam
Plakala sam nad svijetom tvojim
Od žalosti i od tuge,
Otjerali ste čak i duge
Na stablima rastu novčanice,
Po njivama se sade kovanice,
Na plažama nema više pijeska
Na betonu svijet se tijeska
Gole planine bez šuma stoje
Ostale životinje nebodere broje
Pustinje su postale staklene
Pa vi ste otjerali vrućine paklene
Teku rijeke crnog zlata
održavaju ih vođe pomoću ljudskih alata
U prašuma nema više drveća
Samo ostaci plastičnog cvijeća

Gdje bijaše mir, tu vodite ratove
Gdje je ljubav, tu širite mržnju
Gdje je svijetlo, tu raspršujete tamu
Gdje je život, tu sijete smrt

I što ti misliš, stranče dragi
Gdje je onda, nestao moj sjaj pravi?



Dragi moji Blogeri! Poštovanje, kako ste mi danas? Ja sam kuul, chilam malo uokolo rekli bi ovi reperi. Napokon je ova kiša pala,brate bilo je i vrijeme, da se malo osvježi i ova priroda naša,nisam vidio zelenila odavno, sva trava požutila od vrućine i sve biljke ostale, osim naravno crnogoričnog drveća no ono mi nije zanimljivo, tek u vrijeme Božica, a i tad imam onaj umjetni bor u kući, no o tome u to vrijeme.. :)
Evo donosi vam još jednu u nizu pjesama o ljudskoj svijesti, inače sam pjesmu napisao bio Didi, no i ovdje ću je ubaciti da je upotpunim s punim postom, nadam se da Dida neće zamjeriti, dobar je on, usput pozdravljam ga i svi preporučujem njegov blog Dida :).
Ljudi misle da im je sve dopušteno, no dokad ćemo tako, ne znam jer brate sloboda naša navodna naš dovodi do tjelesno i duševno uništenja, gubitka životnog prostora, gubitka prostora gdje možeš biti sam, ne znam ima li više igdje netaknute prirode, mjesto za dvoje gdje Japanac nije došo sa fotićem i usliko 5000 slika. Situacije je doista alarmantna. I brate, sve je na prodaju...

I gdje sve nestalo, gdje su prave vrijednosti, gdje je ono što nam je zapravo potrebno? Zašto se moral izvrće i sve dopušta?
Ah, ja i moja pitanja.... opet rekoh u boxu gdje nalazim mir i utjehu, pa i sada..


Prva poslanica Korinćanima

(23) "Sve je slobodno!" Ali - sve ne koristi. "Sve je dopušteno!" Ali - sve ne saziđuje. (24) Nitko neka ne traži svoje, nego dobro drugoga. (25) Sve što se prodaje na tržnici, jedite ništa ne ispitujući poradi savjesti. (26) Ta Gospodnja je zemlja i sve na njoj!


Eto, pozdrav dragi moji..
Vaš Defton
Bvb
:)

14.09.2008. u 21:28 · Ostavi komentar (12) · Isprintaj · #