Kap u moru

Image Hosted by ImageShack.us


Napisah pjesmu
kap u moru istih
pisanu istim perom
sastavljenu od istih misli
ispunjenu istim duhom
Pjesmu iz koje je sve jasno
gdje ništa nije uzvišeno i glasno
Pjesmu bez bezpotrebnih rima
Pjesmu da se svidi svima

Napisah još jednu pjesmu
kap u moru istih
koju svatko čita i svatko zna njen smisao
jer je prožeta samo jedna misao
Pjesmu bez velikih i teških riječi
Pjesmu koja dušu liječi

I evo, ako poželiš napisat ću ti pjesmu
i u njoj ću opisati sve što poželiš
imat će duboku misao
i mnoštvo nepoznatih riječi
bit će komplicirana i nejasna
nerazumljiva i glasna...
I ona će biti More...


Za ovu me pjesmu inspirirao Sewen i njemu je posvećujem.

Neka mi treba dosta vremena i da odaberem tematiku, jer došlo mi je vrijeme da imam o toliko stvari pisati da ne znam o čemu. I toliko pjesama mi se vrti po glavi, nezapisanih stihova koji čekaju svoje mjesto na papiru i riječi da popune sve one praznine. Zaintrigirao me Sewenov komentar na prošlu pjesmu i odmah mi je dao inspiraciju i za to mu hvala.
Ona prošla pjesma mi je znači dosta i ne smatram je kapi u moru jer nema nakih pjesama puno, nije ljubavna, nije depresivna, tužaljka nego pjesma o Nadi, a takvi je malo, nema ih ni lokva.. Sve češće čitam pjesma po blogovima o svemu osim Nadi i Miru. No, to je samo moje mišljenje ...


Dragi blogeri, bit ću odsutan od 1.8 do 7.8, idem u Međugorje na Festival Mladih.

Pozdrav :)
Vaš Defton

29.07.2008. u 21:23 · Ostavi komentar (20) · Isprintaj · #