Čežnja

Image Hosted by ImageShack.us


Moje usne žude za toplinom njezinih
za mekoćom poljupca kojeg pružaju
i za strašću dodira kojeg uzrokuju
plamenom što u meni bude

Žude i moje ruke za njezinim tijelom
i moj oči za njezinim pogledom
što mi u dušu gleda,liječi boli
jer duša zna da je voli

I čeznem sav za njenim mirisom,
mirisom nježne kože i kose poput svile,
mirisima kojima zavide božanske vile

I umrijet ću od čežnje jer ona je daleko
daleko od usana, daleko od očiju
daleko od srca i daleko od duše
daleko.....

Dragi Blogeri!
Evo me nazad u rodnom kraju, pobjegoh iz Splita...ovdje u Tomislavgradu je pustara. Kako sam lijepo sve očistio na faxu, mislio sam biti koristan ovo ljeto i zaraditi štogod para ali ne, posao me zaobilazi u širokom luku, neće pa neće. No, što je tu je, bar ću se odmoriti, namjeravam čitati i napokon usavršiti sviranje gitare i naučiti pjesama više i pisati više poezije jer nemam što drugo raditi jer život u provinciji je jako dosadan, no to je tema za sebe, možda vam prenesem u sljedećoj pjesmi taj doživljaj i to stanje,

Odvojilo me ljeto od nje, to me nekako najviše pogodilo, što znači da ćete se načitati mojih jadikovki. Šalim se, neću pretjerivati.

Pozdrav!

17.07.2008. u 18:48 · Ostavi komentar (16) · Isprintaj · #