Daleko od svijeta u zagrljaju jedne djevojke

Image Hosted by ImageShack.us


Daleko od svijeta u zagrljaju jedne djevojke
sve tako lijepo, savšeno jednostavno
onako kako treba biti
svaka zora i svaki suton
i svako podne i svaka ponoć
stapaju se u jedno
savršenstvo svijetova
prožeto srećom i tugom
smijehom i suzama
i ispunjenom ljubavi
baš kako treba biti

i nitko mi neće oduzeti
njene oči, njene usne,
toplinu njezinog zagrljaja
i žar njezinog poljupca,
taj pečat njezih usana
na mojim usnama
što će ostati zauvijek na njima..



Rekoh da ću doći i evo me :)
Dragi moji Blogeri, oprostite mi što nisam toliko aktivan više, previše sam zauzet stvarnim životom da za ovaj virtualni nema skoro više ni vremena, semestar je pri kraju, treći kolokviji kreću sljedeći tjedan, posao, djevojka kao što vidite :)
Pozdravljam vas do daljnega i u 7 mjesecu ću biti malo aktivniji, obećajem.
Nedostajem mi bloganje i blogosfera i blogoraja!
Vaš Defton :)

15.06.2008. u 23:30 · Ostavi komentar (20) · Isprintaj · #