Demoni pate jer ne znaju voljeti...

Image Hosted by ImageShack.us


Pogledaj u nevine Oči moje,
velike, smeđe, krvave i žute
tajnovite i čarobne

I od njihovih se Suza napij
I pijana mojom Dušom kroči

Laganim korakom ti gazi Njome,
Izgubljenoj i razapetoj između svjetova
Besmrtnom kraljicom trulih vrtova

I Njezine plodove ti jedi
I sita do moga Srca zalutaj

Poslušaj Njegovu Pjesmu,
Pjesmu sablasnu i žalosnu,
Pjesmu što odjekuje daleko

i pusti neka te zavede
i tajne svoje nek' ti otkrije
i prije nego na put pođeš,
i stavi prste svoje u Njegove Rane i Tkivo meko
i s njim, još jednom zapjevaj

Vrati se putem istim ili nekim drugim,
čuvaj se Demona mojih,
rastrgali i progonili su mnoge,
one koje su istinu tražili i ljubav davali,

I nemoj da te bude strah
Jer i tebe će progoniti.

I prepričaj mi što si vidjela..



Demoni, fascniraju me, moji pogotovo.
Pokušavaju doprijet do mene, ali ne mogu.
Vaši demoni, pričajte mi o njima malo....

20.01.2008. u 10:00 · Ostavi komentar (46) · Isprintaj · #