deep freeze

29.04.2007., nedjelja

NEMA NASLOVA

evo malo da pišem mada nemam inspiracije za pisat al nema veze...ionako mke niko ne čita pa to radi malo zabave...sviraju mi bare i plačenici-gdje je nestao čovjek...hahaha...
Probudil sam se u pola 11zijev...fakat ne volim kad se dignem tak kasno...al nema veze,išel sam u krevet kasno pa sam moral odmorit baterije za danas...greedy
Jučer navečer je ekipa bila kod mene a pošto sam ja bil totalno umoran otišel prek u sobu i zaspal ko malo dijetezijevzijevzijevzijevzijev...
ujutro se probudim i vidim da su mi sve počistili-baš ljepo od njihthumbup...nazovem starog 2 kata iznad da mi skuha kavu...odem prema vratima a vrata-ZAKLJUČANA!!bangbang whata fuck????oču otključat-nema ključa??-Pa di je ključ,nije valjda da su ga oni onak strgani pobrali domalud...izašel kroz prozor,uzel drugi ključ,otkljujčal i kasnije našel ključ dole na podu...baš sam blesav,mogel sam to odmah pogledat...al jebiga,još se nisam razbudil...hahahahaha
dobro...fakat neznam kaj da pišem...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.