deep freeze

26.04.2007., četvrtak

novi dan,novi post

Razmišljam o tome da upišem informatičku školu pa da ako za godinu dana ne dobijem posao koji imam obečan...imam frenda koji radi u uredu jednog informatičkog dučana...dat ću otkaz i reći njemu da mi sredi šljaku...neda mi se ovo radit čitav život...fakat mi se neda a niti ne želim..ja tamo ne vidim svoju budučnost...možda bi je videl da je ona samnom...ali nje nema i svijet mi se ruši...moj mozak me tjera na neke poteze koje bi mogle sjebat mene a i moj život...al strpit ću se još...pa da vidimo...možda za godinu dana bude sve kako ja želim da bude...pa kad se sjetim kako mi je bilo u ovo vrijeme...strašno...a jebiga, to su faze života koje ima brijem svaka osoba...možda se mjenjam u ono kaj ću bit čitav život...al bilo šta da postao moja bolja polovica će bit tretirana kao kraljica...ja sam takav i jebiga...neću reć da ne mislim na nju,mislim...ona možda to radi da ne stvaram dodatni pritisak na nju kako je rekla...rekla je da se čujemo kad se vrati (možda je mislila da kad sredi sranja koja ima),dobro...dat ću joj vremena,čekat ču je,bit ču strpljiiv mada mi je teško pa možda vidi koliko mi je stalo do nje...samo da se javi...a možda neće...al ne želim u to vjerovat,vjerujem da oče...
Da bar mogu bit nevidljiv pa da budem njezina sjena, da nebude usamljena dok po vodi bude hodala...ipak je ona bila moj safir kojeg sam izgubio...no
ček da si popijem guc kave...party,ah...kak je dobra...ja uvijek kuham predobru kavu...
potkraj 7 mjeseca imam godišnji dva tjedna...pa možda odem na brod sa sestrom,šogorom...jedan njihov frend će radit kao skiper...hahaha,bil sam već i totalno je super...ako ima vjetra,diži jedra i jedri MATER TI!!!!!hahah...ma predobro...thumbupthumbup
Zadnji puta kad smo bili usidreni u jednoj uvali...ušli u bajbut (onaj mali gumeni čamac koji se vuče)pa otišli u neki birc koji smo vidli na obali...u životu se nisam tak natreskal alkoholom ko onda...bila je s nama jedna cura s kojom sam hodal,zamjerila mi se tolko da smo je ostavili u vodicama na putu za Hvar poslje jedrenja...nisam joj dal pusu samo sam reko da uživa tj. -odjebiiii!!!bangbang,glupača pokvarena...
Ništa,idem mah:mah
Pusa tebi Ivanice kisskisskisskisskisskissako češ čitat...ostavi koji komentarčić...
P.S. ovo je skračena verzija posta koji nije bio objavljen radi neznam čega,u pičku mater


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.