deep freeze

20.04.2007., petak

Lanjski snijeg

Bil sam u gradu...al moram još ić jer mi ja stara kupila starke koje su mi prevelike...fakat su ljepe al su mi prevelike i noga mi pleše u njima...
Posjetio sam jedan blog od cure koju poznam i opet se ponavlja lanjski snjeg...bilo je sranja ja sam puko i napisao komentar te joj time "upropastio" njezin blog....reko da mi je žao...al jebiga...napisal sam ono kaj mi je poslal njezin bivši preko sms-a (odvratno,povraćalo mi se)burninmadheadbangmad,onda ga nazovem i ona je pored njegamadmad...bili su skupa bang...ma zaboli me kurac...bilo pa prošlo,sve što je ljepo kratko traje...
Rekla je da mi neče ostavljat komentare...pa netreba...
Kao što mi je napisao njezin buraz...ako neče neče,zaljubio si se..prebrodit češ to kao i ja....mada mi je još malo teško...žene su nužno zlo, a i jesu...igraju se,igraju a ja naletim i zaljubim se u curu koja je mlada i želi još probat malo druge...pa se izvlaće...nemam pojma dal laže ili ne i zaboli me kurac...bila je fakat NO1,samo mi je takva cura trebala i sve 5, nisam je varao...ništa...da je mislila kako je pričala to se nebi dogodilo...onda sam ja na kraju kriv...ne...e pa nisam...i ja to znam,znam i znam...,moj ego je moj i kao takav čist kao suza i ona to zna, al izvlači korist u svoju stranu kao i svaka normalna osoba,a vara se kad kaže da svoje zna jer NEZNA pojma nema!!...neznam...vjerojatno nečemo ostat u nikakvim kontaktima zauvjek i to mi je jedino žao, jer je to osoba koju vrijedi poznat,provodit vrijeme sa njom...
Popodne se idem izvalit na sunce na jedno jezero,napušit ču se ko svinja i meditirat pa možda se i malo zapečem...da se pripremim za ljetnu sezonu...coolcoolcool
da si zapalim JEDNU!!!!!smokinsmokin
Šta se tiče njezine odluke...može joj bit žao,jebeno žao jer nezna kaj je odbacila...takvog šašavca neče nigdje nać...
Sekica mlađa mi je teško bolesna,ima tešku upalu bubrega i to me straši...doktori su rekli da če sve bit ok,ostaje deset dana u bolnici i strogo pod antibioticima...
AJDE BOK,idem si zamjenit patikewave


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.