deep freeze

18.04.2007., srijeda

sd u sd-u

da ne mislite da je sd-u neka stranka koja se prepojila istoimenom sd-u stranci....to je samo nastavak mog posta slobodnog dana (sd) jer neznam kaj da radim pa moram malo tipkat po novoj tipkovnici koja je predobra...bang
vani je fakat preljepo vrijeme i nemogu ostat čitav dan doma...izać ču negdje vanka...idem popodne s frendom u zagreb...treba nešto obavit...pa bi mogli malo do jaruna izbistrit mozak i tak...
svako ko doživi ljubavni slom ne preostaje ništa drugo nego party,al bez veselja kao što ga ovaj smajlić ima...al tuga se nemože niti se ikad bude dala utopit u alkoholu...(zna plivat)
trenutno slušam knocking on heavens door od gunsi....to mi je tako predobra stvar....gunsi su zakon...
u petak navečer išel sam se nać s frendom u jednom kvartovskom bircu...nisam imal para pa moral posjetit serekeš (bakomat), i tada zadnji puta videl karticu od banke....pa kaj je i ona nestala kao i moje malo purgersko zlato????neznam...valjda je ostala unutra....bio sam u banci,reko moje probleme i žena mi kaže da je vjerojatno ostala unutra...bio sam malo pripit...al mislim da sam je uzeo i pogurnuo u đep zajedno s lovom...onak...na brzaka...i nema je nigde,nema je,I BANKOVNA KARTICA MI JE DALA NOGUU!!!!!!!-katastrofa...
Al stiglo je prolječe,cvate priroda a i ja skupa sa njom....neznam...prolječe u meni budi nešto veselo,živo,poletno...nema dana kada sam loše volje...
Jedino kad se sjetim svoje cure koja je došla i otišla kao propuh koji me je tako prehladio da neznam kad ču se oporavit...al hoču...kad-tad...al bi najradije da mi se vrati jer je to cura koju sam ja htel,sanjal...koju moram imat kao što malo djete želi neku igračku koju toliko jako želi da joj moraš kupit...,pa se dere sto na satblablablablaheadbang
Moram priznat da bi htel dijete...mislim da imam dosta godina i da sam spreman brinut se za nju ili njega...a htel bi da prvo bude ona...da mogu svoju curu dragat i davat puse pa trbuhu kad bude u 3 mjesecu trudnoće...to je meni tako slatko...da je mogu mazit i grlit u krevetu....mene takve stvari vesele i iskreno lagano napaljuju...
Bil sam u nedoumici dal da otvorim ovaj blog ili ne...al vam mogu reć da mi je baš zabavno pisat i baš me veseli...nut
Prije tjedan dana kupio sam od frenda neki afrički instrument Berimbao...izgleda kao luk (od luka i strijele), i gore svezan na vrhu prepiljen kokosov orah koji služi kao zvučnik i moram vam reć da ima neobičan ljep zvuk...udara se lagano s nekim posebnim drvenim štapičem kojeg nisam dobio al nema veze...još ima neke spike s kamenčićima...super stvar...stoji mi na zidu....polagano već imam malo arsenal takvih instrumenata jer mi se sviđaju i moram ih skupit što više...
Baš mi trenutno svira stvar od valentina kanzianya-flying-predobra stvar koja puca neku čudnu pozitivnu vibru od mene...ježim se na nju...
Idem malo vidit svog psa koji izgleda ko kakav nered....uzeo sam ga u spasu...i kakav je ima nešto slatkog u njemu...a dok se ošiša...totalno drugi pas...al ga serem...ajde pa-pa,pukel bum od svega...puknucupuknucu



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.