petak, 09.10.2009.

Always leave them wanting more...

...očito više nije moj moto jer ćete danas dobiti čak 2 posta.

Sad kad znate tko vam piše jer sam vam rekla sve o sebi (zubo), najlogičnije je da vam i kažem kako sam zamislila ovaj novi blog i o čemu ću pisati. zubo

Dakle, ovo je moj mali kutak gdje ću pisati wishliste, shopping liste, hvalit se sa čime god mogu (zubo) - u prijevodu: pisati što sam kupila i tako. Pisat ću vam o svojim najdražim kozmetičkim proizvodima, onima manje dragim i must-haveovima. cerek Let's face it, u većini stvari ću besramno kopirati genijalne i divne ideje kolegice LittleMissConfused iliti LittleMissObsessed. cerek zubo kiss Pokušat ću ubaciti i pokoji DIY, glazbena otkrića, preporuke, osobne pizdarije, traktate o serijama/filmovima koje volim i svašta nešto. cerek

Najzanimljivije postove (dakle sve zubo) ću izvući i polinkati u neki box sa strane. zubo

Zaključak, ovaj blog bit će pravi mali divni i krasni bućkuriš. cerek

Nadam se da ćete uživati čitati kolko ću ja uživati pisati o sebi (zubo) i ostalome divnom i krasnom. cerek fino

- 14:12 - Reci mi (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>