utorak, 06.10.2009.

Novi početak zubo

Stari postovi su pobrisani, redizajn dovršen i počinjem ovaj blog ispočetka. zubo


Bok, ja sam Deedeedee i dosad sam jako rijetko pisala na ovom blogu jer, let's face it, lijena sam. A u ono malo trenutaka kada me uhvati da nisam lijena, obično me ćopi kroničan nedostatak inspiracije. zubo

Pošto vam je jasno da trenutno nisam lijena jer pišem, onda znate šta vam slijedi. Post napisan bez trunke inspiracije. zubo I imam savršenu temu! Pričat ću vam malo o sebi. cerek zubo


Dakle, ime mi znate. zubo Znate i da volim muziku (80-e, kvazi alternativa, kvazi indie zubo), kozmetiku (obožavam i skupljam, mada se ne šminkam zubo), modu (iako sam uvik u običnim t-shirtima i rebama zubo) jer tako piše u opisu bloga i da sam lijena. party

Prigodno bi bilo reći da nemam RL, ali imam jako razvijen online život. zubo Unatoč činjenici da sam lijena pisati postove. .

I mogli ste dosad skužit da upotrebljavam previše smajlija. Što je najgore, i uživo ih govorim. Da, govorim ih.

Veliki sam hrčak, skupljam apsolutno sve, obožavam hrpe i ne znam ni sama zašto. zubo Čak i odjeću kupujem istu u više boja kad se ne mogu odlučiti. Moje skupljanje je dobilo novu dimenziju kad sam skužila da imam preko 50 praznih posudica Cedevite (i to samo narančastih, druge nisam ni brojala) i kuhinja mi je doslovno postala skladište Cedevita. (još uvijek je misterij zašto sam ih skupljala )

Zbog i nakon tog ključnog trenutka u životu kad sam skužila da sam luda (zubo) me i često uhvati da dobijem panic attack jer nemam mjesta u stanu za ništa i onda se obično riješim barem pola stvari koje imam.

Tako da možete zaključiti da sam i opsesivno kompulzivna. zubo I da sam luda. zubo

Također vas upozoravam da radim na tome da štedim novce, trošim minimalno i na ebay sam apstinencij i neću si moći pomoći pa ću ovdje često njurgati za stvarima koje ne mogu kupiti. zubo

I na kraju brzi random facts o meni: imam previše torbi, rumenila, opsjednuta sam sa argyle uzorkom i svakakvim uzorcima općenito zubo, kistovima za make-up, volim boje (siva, ljubičasta, žuta, crna, roza, nađe se i crvena. ), obožavam lazanje, ne vjerujem u horoskope, religije, politiku, imam mnogo kila viška zubo, mrzim šoviniste i općenito ikakve netolerantne ljude (erm, izgleda da i ja spadam u njih ), u sretnoj sam dugoj vezi (njega ću ubuduće spominjati kao MM – Moj Momak zubo), alergična sam na kivi, ovisna o čokoladi, volim čitati Šopingholičarku. Volim dizajn (pogotovo interijera), DIY (Do It Yourself – nadajte se nekim budućim postovima o tome zubo), trenutačno sam bez faksa i posla i po cijeli dan ležim doma, debljam se, samosažalijevam i forumiram. (u biti, sve to radim zadnjih 24 godine ). Volim jesen i zimu, mrzim ljeto. zubo Imam zilijun fobija i plačipička sam - ridam na mnoge filmove, serije (i crtane).

Ovih dana gledam Skinse (uskoro post o njima cerek) uz praćenje Dextera, HIMYM, Heroja i SYTYCD; slušam sve i svašta na Youtubeu (uglavnom covere i Britance, post i o tome uskoro zubo) i imam generalku doma, koja će hopefully završiti rješavanjem pola stvari jer sam opet zatrpana. zubo

Eto. cerek Svečano obećajem da ću pisati barem 1 post tjedno. zubo laze


Do slijedećeg čitanja, voli vas Deedeedee. fino

- 10:17 - Reci mi (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>