kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...O meni ...

Ime: Zoran
Nadimak: Zoky, Zoc
God: 16
Skola: Ekonomska
Volim: samo Dinamo , alkohol i zene nista drugo u zivotu ne dira menepartypartysmokin
Ne volim: umisljene, bahate, mineralnu....burninmad
MSN: zoki261991@hotmail.com

...moja slika...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja tri poroka: njamipartysmokin

...Linkovi...

...Obajdin...njamipartysmokin

...Seraphim...partypartybang

...Paula...kissparty

...Krešo...partysmokinmouthwash

...Ena...mahthumbupnaughty

...Josip...thumbupheadbangmah

...Ana...mahfinoparty

...Svasta..



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws





MySpace Graphics codes

MySpace Graphics







MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace images

MySpace images




Image Hosted by ImageShack.us



blog layouts

blog layouts



nedjelja, 19.08.2007.

...Tulum...

pozz!!!!!! Moj prvi blog,... hehe...bangrofl
odlucio sam napraviti blog jer ga vecina iz mog drustva ima
nadam se da ce vam se svidjet...ja cu se trudit koliko mogu...wavewavethumbup
komentiraj te mi blog, svi ce komentari biti uzvraceni!!!!!!!!!!!!!!!!


...to bi bilo to od dobrodoslice no sada se osvrcem na glavnu temu posta...



Tulum


Poceli smo se okupljati kod mene oko osam, dosli su svi moji frendovi: Kreso, Luka, Obajdin, Andrija, Seraphim, Neno, Dac, Sale, Elena....
Seraphim je donesao liniju dok su ostali donjeli alkohol!!!!!!!!!!!!!!!!partypartysmokinthumbup
...i pocela je tulumiska...hehehe...smokinthumbupparty
Zabavljali smo se na terasi!!!!! Pili smo, pusili, slusali muziku......partybang
I sve je bilo dobro dok se ja i Dac nismo poceli naguravat.... i onda sam PROLETIO KROZ STAKLO....( platit ce ga mater mu)...heheheheheheheh bangburninmadludzujo
Bilo je malo krvi...ok malo vise...heheh....za to vrijeme dok sam letio kroz staklo Neno i kompanija su uzeli moj noz ( kuhinjski) i isli izbost neke likove kod Rivera....no nije ih bilo (thanks God ) .... i vratili su se cistog noza oko 11 sati...valjda...partypartyparty
Nakon sto su se vratili opet smo se poceli zajebavat... tulumarit... hehehe....partyburninmadsmokin
Zatim nakon nekoliko sati opijanja i zajebavanja Seraphim "se ubio ko stoka"... poceo je povracat, pricat gluposti, razbijat...hehe... .burninmadheadbangmad... da bi se na kraju porezao ( jako) na ostatke stakla......eekrofl....nakon toga lega je na krevet i zaspao....( prespavao je kod mene posto nije bio u stanju doc doma) ...........thumbupwaveparty
Svi su poceli odlaziti doma oko 2....a Neno, Andrija i Dac su otisli doma oko 3-4 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To je sve za sada....hehe...
Pozdravljam sve koji su bili na tulumu, bili je super!!!!!!!!!!!!!!!Bolje nego subotom u Riveru!!!!!!thumbupwave

P.S. zahvalio bi se Obajdinu sto mi je pomogao napraviti blog !!!!wave



| komentari (97) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.