Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

subota, 16.08.2008.

nostalgija/nothing is gonna change the world

jučer sam pregledavala stare postove na ovom blogu. ovo je brojčano 230. post. mijenjala sam imena, mijenjala sam izgled, ali tekstovi bi uvijek ostali.
čitajuči unatrag, dođoh do zaključka da, mora da sam do prije par godina bila totalna revolucionarna divljakuša koje je na silu željela promijeniti svijet.
a danas?
otupila sam. ta točno mjesec dana ću biti 19, a nemam ništa.
kao da sam se pomirila s time da ovaj prokleti svijet nitko i ništa ne može promijeniti. neće biti super-heroja koji će spasiti čovječanstvo od uništenja, neće biti sveobuhvatne revolucije i ljudi će zauvijek ostati onakve nakupine smeća kakva su i danas. ništa se neće promijeniti.
a možda je to naša sudbina. slavna vremena su prošla i mi smo samo opstali izrodi i mutacije nekoć velebnih civilizacija.... a možda ni oni ljudi odprije nisu bili isto ništa bolji od nas. tko će to znati?

nepravda više ne boli. ne mami suze i ne diže živce. postalo je sasvim svejedno.

katkad se zapitam, što sam ja to zapravo postala? utopila sam se u masu generacije koju apsolutno nije briga. jer, zašto bi moralo biti? svi ti ljudi su tako daleko.

i osjećam se tupo. besmisleno. nevrijedno.

kao prije četiri godine, kada se nikako nisam mogla izdići iz mraka, a sada opet sve više i više, sve dublje i dublje padam u njega.

sve se više i više okrećem od ljudi, tonem u samu sebe i nemjerljivo me strah što ću tamo naći. neistražena polja kojima ne želim kročiti jer znače samo bol i znanja koja ne želim, osjećaje koje ne želim.
i tapkam u mraku. u vječnom mraku, jer ne znam što bi me moglo uhoditi iz prostranstva koje ne poznajem. što se sve skriva u mračnim kutevima i samo čeka trenutak slabosti da se oslobodi s lanca i posrne na vidjelo i uništi i ono krhko nešto što sam godinama gradila.

nemam više što za reći, jer je sve bitno već rečeno i kao da nema smisla više trošiti riječi.

mislim da ovime konačno zatvaram ovaj blog.

230 je lijep broj
- 15:23 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>