Poznata TV lica, Tapšači


Znala sam biti, u prvih dva-tri mjeseca nakon poroda, zbog hranjenja bebe, zabetonirana na kauču (kao Peg Bundy). I naravno, blenula u TV. Pošto često nije bilo ništa pametnije, gledala sam Sanju. I kao u svakoj takvoj emisiji, bila je na onim mini tribinama, i publika. Nisam nikad nešto extra razmišljala o toj publici. Šta ja znam, tamo su rođaci od gostiju, možda netko od onih što zovu i prijavljuju se na 060 ... nešto, zbog manjka tapšača, mislila sam, možda tamo sjede portiri od te TV kuće, ili studenti na praksi,..... Ukratko, nisam nešto razmišljala o publici.Dobro. I jednom ja uočih među tim ljudima jednu žensku. Mislim, nije to bila ženska koja bi dospjela na naslovnicu, ili nešto tako. Imala je, ajmo tako reći, neku zbunjeno-pospanu facu, kosa zalizana u rep, veliki zubi. I onda sam ju primjetila i sutra i sutra, i opet sutra. Zaboravila sam na nju. Dok ju nisam vidjela kod Zuhre. Ženska je cupkala i tapšala, naravno, dok se ona koza Danijela penjala na stol
-Ej, pazi ovu žensku, ta ti je par dana tapšala kod Sanje, rekoh mužu
-Koja ?
-Ma ova, sa konjskim zubima....

Kod Sanje sam uočila i jednog sijedog gospodina sa istim takvim sijedim brkovima. Čovjek uvijek skockan, odijelo, kravata i osmijeh od uha do uha, bilo da se radilo o trgovini ženama, Halidu Bešliću ili nasilju u obitelji.
Ima još jedna ženska. U ranim pedesetim, plava kosa do ramena, šiške, očale koje glume neki rajf, uvijek našminkana. Vidjela sam ju kod Zuhre ovu subotu.

Neko vrijeme piči na TV-u reklama za Festival glumca. I onda kaže tip u pozadini:
-Osjeti gnjev moj!
-Zašto?
-Zbog oca mog !!
-Aaaa!!
I onda vidimo sijedog gospodina sa istim takvim sijedim brkovima, i skockanu ženu u ranim pedesetim kako poskoče prema nazad, kao od straha, preplaše se i zabezeknu, a ženska još i podigne ruke. To su ono dvoje što su stekli poveći staž kod Sanje i Zuhre. Nisam sigurna, a možda sam ih vidjela i na HRT-u.

Ovo je mala zemlja. Stalno jedni te isti ljudi sjede okolo i tapšu, pa ih nije teško za uočiti. Navodno su plaćeni 250 kuna po emisiji. Da li su to ljudi koji su ostali bez posla u onoj kritičnoj dobi kad ih više nitko neće? Mislim, i meni je jedan djed pred mirovinom, kad sam imala 21 god. i došla na razgovor za posao, rekao da sam "prestara". Kako li je kad ti to kaže netko a ti imaš 45-50 godina ? Jer, da su zaposleni, ne bi mogli obilaziti sve moguće i nemoguće "Took šouve", provoditi sate i sate na snimanjima, i ... tapšati. Neka ljudima, neka zarade ako mogu. Samo što, ako ste postporođajna Peg Bundy, onda ih skužite, i pola emisije, dok manekenkice govore o potrošačkoj groznici i peglanju kartica (usput vele da uopće nemaju karticu, a nemaju ju, jer nemaju stalne prihode, glume glamour uz prazne frižidere i 500 kuna po nekoj reviji, čekaju Auto show na Velesajmu kad kapne zbilja dobra lova,...... i traže svog nogometaša), vi ustvari, gledate publiku i onda viknete onom tko je pored vas:
-Ej, pazi onog tipa, u prugastoj košulji, tog sam vidjela jučer kod Maje.....
-Daaaa?
-pa evo ga opet, i ona ženska je bila kod Zuhre

Moja sestra ima teoriju da su nekad kod Željke Ogreste dovodili ljude iz Domova umirovljenika. Sama starež. Dobri su mi bili kad dođe Gobac ili Let 3. Ne znaju da li bi se zgražali, ili radili ono zbog čega su tu.... tapšali. Obratite pažnju, ako nemate pametnije posla, pa ćete vidjeti desetak lica, rotiraju se, sigurno se međusobno i poznaju, možda postoji cijela jedna subkultura tapšača. Zamislite, možda imaju Face među sobom, koji su prošli sito i rešeto tapšačkog svijeta; Večernju školu, Zuhru, Bingo, Maju i cijelu sezonu Sanje. Već su počeli nastupati i po reklamama, i otimaju kruh našim jadnim napaćenim manekenkama, koje su samo korak od toga da daju oglase za eskort.
Ljude koji su već na "Ti" sa snimateljima, producentima,.... Ono, producent sve to priprema pa kaže,
-Daj mi u prvi red Jozu, Mirjanu i Malu sa dobrim sisama, a više mi ne zovi Marka
-Zašto, odgovara tamo netko
-Previše se klebari, i ne tapše dovoljno.

Možda su ti ljudi, koje stalno viđamo, dobri tapšači, tko zna kakvi su to kriteriji koji određuju dobro tapšanje. Iskusni tapšači sigurno imaju neki savjet za nove snage. Znaju gdje se najbolje plaća, gdje je dobra kava i gdje ima sendviča. Sto posto među sobom prepričavaju što se događa kad završi snimanje, sjete se koje anegdote naših platinastih zvijezda, pred kojima moraš pokriti oči da ne oslijepiš zbog sjaja, kad ih sretneš u "Mangu" na rasprodaji, oni te naše velike zvijezde, zovu nadimcima. Više i ne traže autograme od njih na snimanjima. Pa već su si postali kompići. Samo što ovi šute i dobiju 250 kuna, a mi bi, mi postporođajne Pegice, možda rekle da i našim zvijezdama netko da 250 kuna, samo da šute.

Televizor nisam mogla ugasiti, teško da se može čitati, tipkati pred ekranom ili ispijati kava, dok pokušavate disati što tiše, da drugorođenac zaspe. Nešto moram raditi, dosadno je samo sjediti i buljiti u taman ekran.

Sad rjeđe gledam TV, jer šalabazamo sa kolicima, ili sa mužem odlazim raditi na kući, ali ipak nekad gledam taj TV, i vidim poznate face koje sjede, smješkaju se, i .... tapšu.

07.06.2006. u 14:24 | 6 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja sam friška mama. Rodila sam svoje drugo dijete prije nepunih četiri mjeseca. Dojim. Želim smršaviti. Ne želim ići na neke resriktivne dijete, jer se ne radi samo o mom zdravlju, već tu imamo i jednu predivnu, naprednu bebicu. Imam kila.. puno. Na porodu sam je bila trocifrena brojka. No comment! Želim opet biti komad kao nekada. Za sada mi je cilj 80 kg. Moram se disciplinirati, jer se doslovce prežderavam. Eto, blagdani su prošli, a ja opet preko devedeset kila

Linkovi

blog.hr
Monitor.hr

erich2.
wannabethin
dubai2
zarjamama
slobs
annne
cadez
zrinskopismo
906090

volim sve što vole mladi

...i oni malo stariji.

Omiljena knjiga - Lovac u žitu
Omiljeni film- American Beautty

Obožavam čitati kad imam vremena, a to je u zadnje vrijeme rijetko. Kad klinci porastu, i kad budem imala puno puno love, voljela bih vidjeti Aziju. Europa mi nije nešto, sve je na isti kalup. Ako kužite što želim reći.

Blog sam pokrenula da sama sebe motiviram na mršavljenje, ali što zdravije, jer imam i bebicu. kiss

U zadnje vrijeme pišem. Uglavnom kratke priče. Kad skinem nešto kila, a to mi je sad jedna velika briga, onda ću nešto ovdje objaviti. Još nešto o meni. Živim sa suprugom i dvoje djece. U braku sam 7 godina. Kupili smo kuću koju adaptiramo, i planiramo u narednih nekoliko mjeseci preseliti. Živim u jednom slavonskom gradiću. Trenutno sam debela, i nadam se da ću uskoro mijenjati podatke na ovom blogu, tj. da više neću ni misliti niti spominjati svoju kilažu, odn. tonažu



idu mi na živce: Branka Šeparović, ne moram objašnjavati zašto
Branko Uvodić (u srcu prkosne, ponosne Slavonije, Podravine, Bilogore ili čega već), Boris Mirković, ma čovjek je jednostavno fe-noo-mee-naaa-laaan, pogotovo kad vodi "Žutu minutu" a ja to moram gledati jer imam sina od 3,5 godine, kad je Izbor za miss, mada to ne gledam, ali uvijek naletim na TV-u na neku raspravu o tome, a svi se ufuraju u to, samo zbog neke frajle koja će se ionako udati za nogometaša i bolit će ju đon za nas sve skupa dok bude obilazila butike u Milanu i kupovala sa popustom jer je žena od toga i toga. Matko iz BB, jer je obična seljačina i sirovina, i kao predstavlja Dalmaciju, a ja znam odande masu dobrih ljudi. To se gledalo jer imam sina od 3,5 godine. Danijela Martinović, najbolja mi je bila kod Zuhre, kad je onim namješteno-bebastim glasom, složene slatke face, treptala okicama (da mi je znati tko samo pada na ovo) na svaku riječ odgovarala "A Gospe moja blaaaženaa...", fuj. Neka si samo pogleda tekstove i koje gluposti pjeva. Magazin i sve vezano uz njih. Ne moram objašnjavati zašto. Mijenjam ženu. To mrzim iz dna duše. I još neke stvari na RTL-u. Ima toga još, kad se sjetim, napunim box....

Da li ja išta volim? Pa volim, već sam rekla da volim sve što vole mladi, skupljam salvete i želim se dopisivati sa mladima iz cijeloga svijeta. Volim EKV, i The Pixies, volim Ali G in d havs, bez obzira na seksističke komentare, pogotovo onog reportera iz Kazahstana. On mi je idol.... Volim i G.Klimta, kad gledam one njegove tete, zapitam se da li se meni zbilja sviđaju samo muškarci. Volim baroknu glazbu, pogotovo Bachove "Brandenburške koncerte". Satan Panonski reče "Kao što pank srce veseli...". Debelamama reče "Kao što Brandenburški koncerti srce vesele...". Nije rima, ali meni štima. Sad će neki ozbiljno-glazbeno-obrazovani frik reći da su ti koncerti već kliše, i da to svi vele. Ali ja sam bosansko-poljski miks, odrastao u Vojvodini, moj tata je svake nedjelje slušao Radio Sarajevo i "Selo veselo" koje je počinjalo sa "U mom selu dvije žene plaču, limuzina zgazila krmaču..." (živa istina), pa se može reći, u vezi glazbe, da sam dobro i ispala. Volim i film "Magnolija", ponekad me strah da ću ispasti kao onaj što je hodao po kvizovima, volim Klajv Ovena, jedno vrijeme sam čak bila zaljubljena u lik iz knjige; Dostojevski "Bjesovi", a tip je Stavrogin. Kažu da sam kao dijete voljela jesti šampitu.
Kad se sjetim ostalog, napunim box......