9. svibanj. 2006.


Krenulo je, krenulo

Jutros, oko 6:25, ja ustadoh. Kao i svako drugo jutro, stadoh na vagu. Kao i svako drugo jutro, očekivah tanku crticu svog kompasa vidjeti oko 88 kg. I tad se nešto dogodilo, da sam odmah raširila svoje pospane oči. 85!!! Ne, nije 85, nego 86 ali kad sam ja tako dugo navikla gledati tu crtu mnogo više desno. Pogledam opet, je, to je to. Yesss! Krenulo je, krenulo.

Koji je recept. Pa jučer sam bila kao ptica trkačica. Bio je voćni dan, osim toga bila sam u kupovini u Billi, pa tako nisam uzela najdraže slane štapiće sa kikirikijem (one iz Srbije što je na njima nacrtan dabar ili neka takva zubata životinja), nisam uzela majonezu, nisam uzela grickalice,... uzela sam jogurta za današnji Dan bjelančevina, uzela sam multivitaminskih sokova, za jučerašnji Voćni dan.
Bila sam sa malim kod doktora, pa sam onda išla raditi na svojoj kući, pa sam sadila bašču, 60 struka paradajza, puno dovučenih kanti vode,....ako nekoga zanimaju detalji (što sumnjam) dam mu broj od svoje mame pa neka si popričaju što smo sve sadili. Ona je bila majstor, a ja šegrt koji vuče, i vuče i vuče vodu. Dobra vježba za ruke i noge. Donijela mama nekih kolača, i kad sam ja na to izvukla jabuku iz ruksaka, nije me pilala, jer kuži da ne smijem sve zeznuti sa jednom mađaricom, pa ih je sklonila.
Onda sam došla doma (ovdje) spremila se i otišla na jedne babinje, došla doma oko devet, dok sam bebu presvukla, izmjerila temperaturu, igrala se, uspavala, onda udovoljavala hirovima starijeg sina, odgledala Seinfelda, bilo je već kasno, a meni je zadnja stvar na pameti bila hrana. Popila sam dvije čaše onog finog Vindijinog "đusa" i to je to. Spavati, spavati, spavati,....

tako

Idemo dalje, moram obući traperice koje sam si kupila kad sam ostala trudna i koje sam nosila do petog mjeseca trudnoće. Oko Uskrsa sam ih probala navući. Prije par dana sam ih mogla i zakopčati. A neću ih dirati do petka, odnosno subote, kad prođe još jedan voćni dan

09.05.2006. u 06:38 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja sam friška mama. Rodila sam svoje drugo dijete prije nepunih četiri mjeseca. Dojim. Želim smršaviti. Ne želim ići na neke resriktivne dijete, jer se ne radi samo o mom zdravlju, već tu imamo i jednu predivnu, naprednu bebicu. Imam kila.. puno. Na porodu sam je bila trocifrena brojka. No comment! Želim opet biti komad kao nekada. Za sada mi je cilj 80 kg. Moram se disciplinirati, jer se doslovce prežderavam. Eto, blagdani su prošli, a ja opet preko devedeset kila

Linkovi

blog.hr
Monitor.hr

erich2.
wannabethin
dubai2
zarjamama
slobs
annne
cadez
zrinskopismo
906090

volim sve što vole mladi

...i oni malo stariji.

Omiljena knjiga - Lovac u žitu
Omiljeni film- American Beautty

Obožavam čitati kad imam vremena, a to je u zadnje vrijeme rijetko. Kad klinci porastu, i kad budem imala puno puno love, voljela bih vidjeti Aziju. Europa mi nije nešto, sve je na isti kalup. Ako kužite što želim reći.

Blog sam pokrenula da sama sebe motiviram na mršavljenje, ali što zdravije, jer imam i bebicu. kiss

U zadnje vrijeme pišem. Uglavnom kratke priče. Kad skinem nešto kila, a to mi je sad jedna velika briga, onda ću nešto ovdje objaviti. Još nešto o meni. Živim sa suprugom i dvoje djece. U braku sam 7 godina. Kupili smo kuću koju adaptiramo, i planiramo u narednih nekoliko mjeseci preseliti. Živim u jednom slavonskom gradiću. Trenutno sam debela, i nadam se da ću uskoro mijenjati podatke na ovom blogu, tj. da više neću ni misliti niti spominjati svoju kilažu, odn. tonažu



idu mi na živce: Branka Šeparović, ne moram objašnjavati zašto
Branko Uvodić (u srcu prkosne, ponosne Slavonije, Podravine, Bilogore ili čega već), Boris Mirković, ma čovjek je jednostavno fe-noo-mee-naaa-laaan, pogotovo kad vodi "Žutu minutu" a ja to moram gledati jer imam sina od 3,5 godine, kad je Izbor za miss, mada to ne gledam, ali uvijek naletim na TV-u na neku raspravu o tome, a svi se ufuraju u to, samo zbog neke frajle koja će se ionako udati za nogometaša i bolit će ju đon za nas sve skupa dok bude obilazila butike u Milanu i kupovala sa popustom jer je žena od toga i toga. Matko iz BB, jer je obična seljačina i sirovina, i kao predstavlja Dalmaciju, a ja znam odande masu dobrih ljudi. To se gledalo jer imam sina od 3,5 godine. Danijela Martinović, najbolja mi je bila kod Zuhre, kad je onim namješteno-bebastim glasom, složene slatke face, treptala okicama (da mi je znati tko samo pada na ovo) na svaku riječ odgovarala "A Gospe moja blaaaženaa...", fuj. Neka si samo pogleda tekstove i koje gluposti pjeva. Magazin i sve vezano uz njih. Ne moram objašnjavati zašto. Mijenjam ženu. To mrzim iz dna duše. I još neke stvari na RTL-u. Ima toga još, kad se sjetim, napunim box....

Da li ja išta volim? Pa volim, već sam rekla da volim sve što vole mladi, skupljam salvete i želim se dopisivati sa mladima iz cijeloga svijeta. Volim EKV, i The Pixies, volim Ali G in d havs, bez obzira na seksističke komentare, pogotovo onog reportera iz Kazahstana. On mi je idol.... Volim i G.Klimta, kad gledam one njegove tete, zapitam se da li se meni zbilja sviđaju samo muškarci. Volim baroknu glazbu, pogotovo Bachove "Brandenburške koncerte". Satan Panonski reče "Kao što pank srce veseli...". Debelamama reče "Kao što Brandenburški koncerti srce vesele...". Nije rima, ali meni štima. Sad će neki ozbiljno-glazbeno-obrazovani frik reći da su ti koncerti već kliše, i da to svi vele. Ali ja sam bosansko-poljski miks, odrastao u Vojvodini, moj tata je svake nedjelje slušao Radio Sarajevo i "Selo veselo" koje je počinjalo sa "U mom selu dvije žene plaču, limuzina zgazila krmaču..." (živa istina), pa se može reći, u vezi glazbe, da sam dobro i ispala. Volim i film "Magnolija", ponekad me strah da ću ispasti kao onaj što je hodao po kvizovima, volim Klajv Ovena, jedno vrijeme sam čak bila zaljubljena u lik iz knjige; Dostojevski "Bjesovi", a tip je Stavrogin. Kažu da sam kao dijete voljela jesti šampitu.
Kad se sjetim ostalog, napunim box......