vrijeme je za duži post


iako ne pišem kao prije...
iako su skoro postovi obrisani zbog moje sigurnosti...ovaj blog već godinu i nešto manje od 3.mjeseca živi.

kroz godinu dana svašta se promijenilo.

bilo je uspona i padova.
sve u svemu,još uvijek bilo je više boljih dana.


noćas sam opet bila s njim.
napunila sam baterije.
iako i sama znam da nisam smjela bit s njim.
jer ovo je igra bez granica koja traje od 5.mjeseca.
od početkog 5. mjeseca.
i ne znam kud ovo ide.
igramo igru bez granica.
to znam.

no,kažu da je jutro pametnije od večeri.
i je.
sad sam spremna.
sad više ne mogu ništa izgubiti.
sad je sve na meni.


a ja ću otići na voćnu dijetu 3.tjedna.
mogu ja to.
znam da mogu.
sad su mi baterija napunjene.
sad sam spremna samo na pobjede.
sad znam da mogu.

tu su i one.
moje leptirice i naš kutak.
kutak koji javnosti nije dopušten.

tu su i one.
dvije su.
volim ih.
moje prijateljice.
s poremećajem,al...nikad neću pričat s njima o tome.
pravim se da ne vidim.


ti je i ona.
debela i tužna.
moja starija seka.


tu je i on.
koji mi je napunio baterije.
koji mi je dao jučer snage za dalje.



04.11.2007. | 12:36 | 3 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

MOJA ČEŽNJA...sve ću učinit za nju...sebe...vas...njega...



Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



















Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr