ponedjeljak, 23.04.2007.

prosao vodeni,sad je na redu proteinski

kako koji dan prodje bez greski,sve sam sretnija i motiviranija...
jucer kad sam isla spavati malo su me boljeli misici i trbuh,
no u jutro sve je ok...
danas cu za dorucak grozde,jer su mi fakat dojadile jabuke i narance,a drugo voce ne volim...
rucak-mijesana salata od parpadajza i krastavaca i 2 purece snicle
vecera-ista salata i jedna pureca


danas mi je bas dobro jutro i biti ce dobar dan,puno cu uciti...poci njem spremati ispite,a buduci da ih spremam na stranom jeziku...treba puno,jako puno vremena...
nista mi ne moze ovaj stav pokvarit...
zelim i vama dobar,kvalitetno ispunjen dan!

- 07:46 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.