petak, 06.04.2007.

propao mi prvi dan un-a

ne,nije ono sto ste mislili...
debela nije mogla izdrzat pa navalilia zderat...
puna sam entuzijazma i
jedno stavno znam da ovaj
put idem do kraja i sigurna sam da cu biti mrsava...
sprijecio me danasnji post...
naime ja sam vama izostavila jednu zaista vaznu cinjenicu
koja je uvelike utjecala na moj karakter,
a na kraju krajeva i na izgled...
ja vam potjecem iz hercegovacke obitelji...
to vam je nesto tipa ove iz nasih i vasih,
mozda cak bolje opisana u ovim obicnim ljudima...
stvarno sam ce cudila kako dobro opisuju mentalitet takvih ljudi.
sve imaju ali nikad dosta.
ne,sebe ne ubrajam u njih,dobro ste shvatile...
jos su moji super,
ako uzmemo u obzir da mi stari
zivi od fakulteta u zagrebu i da je ozenio zagrepcanku iz stare zagrebacke obitelji puno je liberalniji od njegovih rodjaka u hercegovini...
necu se upustat u daljnje opise svoje funkcionalne disfunkcionalne obitelji,vec bit ovog posta
je da se ''u nas'' (kako bi moja baba rekla) postuju katolicki obicaji-dakle post.
nema sanse da bi mi dali da sad pecem meso...zato odgadjam dijetu do samog uskrsa,a u ned pocinjem...nadam se da vas nisam puno razocarala...

- 12:44 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.