24

subota

travanj

2010

Hello my hate

Da bi se uklopili ne treba vam nimalo pameti... ali, da bi opstali treba vam...

Image and video hosting by TinyPic

Ponekad je potrebno zatvoriti se unutar svojih zidina.. Oduvijek sam voljela divne, stare građevine, dvorce, zgrade.. Predivne, odišu tako tajanstveno, predivno, magično.
Zatvorite me unutar tih zidina, i vidjeti ću cijeli svijet iza zatvorenih očiju.
Zatvorite me u te zidine, i pokazati ću vam put.
Zatvorite me u te zidine, i vidjeti ćete moj osmjeh.
Jer u njima sigurno ima unutarnje dvorište, uz vjernog prijatelja, koji je uvijek tu...
Poput nježnog leptira, koji sleti na tvoju ruku tek dok je potpuno mirna..
Kao mrtva...
I jedino se miču žile ispod kože, kojima prolazi eliksir života
Koji mu priča tvoju priču...

Image and video hosting by TinyPic

Zatvorite me unutar tih zidina, i ispričati ću vam priču...
I otvoriti ću vam vrata
I uvući ću vam se pod kožu...

Image and video hosting by TinyPic

Zatvorite me unutar tih zidina...i ja ću pronaći svoju slobodu
Zatvori me unutar tih zidina... jer tako je lijepo unutra
Samo ti držiš ključ... Želiš li zatvoriti vrata iznutra sa mnom?
....
Can I keep you?

Hoćeš protiv njih? Onda budi bolji od njih.
....

Image and video hosting by TinyPic

Zatvori me unutar zidina, makni me od njih, čuvaj me.. jer više ne mogu slušati te urlike
To vrištanje
Makni me...
I'm scared to death... Preplašena sam na smrt...

Relax, take your time.

Image and video hosting by TinyPic

Nelly
xxx


<< Arhiva >>